بازدید برخط کارشناس قرآن، عترت و نماز سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پایگاه تابستانه مدرسه مهر گرگان با هدف ارتقاء فعالیتهای فرهنگی و پرورشی
اژدری، کارشناس قرآن، عترت و نماز سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، طی یک بازدید برخط از پایگاه تابستانه مدرسه مهر گرگان، بر روند اجرای برنامههای اوقات فراغت دانشآموزان با نیازهای ویژه نظارت کرد. او ضمن ابراز رضایت از فعالیتها، بر اهمیت غنیسازی اوقات فراغت و نقش آن در تقویت مهارتها و اعتماد به نفس این دانشآموزان تأکید کرد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان؛ اژدری، کارشناس قرآن، عترت و نماز سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، طی یک بازدید برخط و هدفمند، از پایگاه اوقات فراغت تابستانه مدرسه استثنایی مهر واقع در شهر گرگان دیدن کرد. این بازدید با هدف نظارت دقیق بر روند اجرای برنامههای غنیسازی اوقات فراغت و همچنین ارزیابی کیفیت فعالیتهای پرورشی، قرآنی و فرهنگی ویژه دانشآموزان با نیازهای ویژه صورت گرفت.
در این بازدید اژدری از نزدیک در جریان جزئیات برنامههای متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی قرار گرفت که برای رشد و بالندگی این عزیزان در طول تابستان تدارک دیده شده است.
اژدری در این بازدید بر اهمیت برنامهریزی هدفمند برای اوقات فراغت دانشآموزان با نیازهای ویژه تأکید کرد و ضمن ابراز رضایت از تمهیدات اندیشیدهشده و تلاشهای صورتگرفته در مدرسه مهر، بیان داشت: اجرای چنین برنامههایی نه تنها به غنیسازی اوقات فراغت دانشآموزان کمک میکند، بلکه نقش بسزایی در تقویت مهارتهای اجتماعی، دینی و همچنین ارتقاء سطح اعتماد به نفس آنان ایفا مینماید. اهتمام ویژه به مباحث قرآن، عترت و نماز در کنار فعالیتهای تفریحی و مهارتی، گامی مهم در جهت تربیت نسلی متعهد و توانمند است.
این بازدید برخط در راستای سیاستهای کلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مبنی بر نظارت مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی به دانشآموزان استثنایی انجام شد و نتایج آن برای برنامهریزیهای آتی و توسعه فعالیتهای مشابه در سراسر کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مسئولین مدرسه مهر نیز گزارشی جامع از عملکرد پایگاه تابستانه و بازخوردهای مثبت دانشآموزان و خانوادهها ارائه دادند و بر ادامه روند برنامههای مؤثر و مفید تأکید کردند.
