• انتشار: 1398/09/14 - 10:23
  • تعداد بازدید: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حسینی در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز خبر داد

رشد ۸۲ برابری فراگیر سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر روند فراگیر سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه ۸۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

2237.mp3 رشد ۸۲ برابری فراگیر سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت : مدیران در هر سطحی باید مشارکت جویانه، مشکلات را شناسایی و مشارکت جویانه تصمیم بگیرند، سعی کنیم با استفاده از منابع وفرصتها راهکار ارائه بدهیم.

دکتر حسینی با بیان اینکه در آموزش و پرورش باید به خلق ثروت فکر کنیم، تصریح کرد: چون آموزش و پرورش دراین زمینه کم انگاری دارد و باید با تصمیم سازی ها ، منابع را درست مدیریت کرده و از ظرفیتهای موجود، خلق ثروت کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند سی هشت نود و هشت، در نشست روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: باید با رویکرد تحقق پذیری و با توجه به امکانات موجود، راهکار ارائه کنیم.

حسینی افزود: همچنین در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان:برای مداخله بهنگام در دوره های کودکی برنامه داریم، زیرا شناسایی دانش آموزان در سنین طلایی رشد، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی می شود.

وی با اشاره به این مطلب که برنامه های آموزش و پرورش باید به سوی تامین امنیت پیش برود، بیان داشت:   برای ارزیابی وضعیت نیروی انسانی مناطق طرح آمایش سرزمینی نیروی انسانی، در دستور کار قرار دارد.

  • گروه خبری : اخبار ,سازمان در نگاه رسانه
  • کد خبر : 2237
کلمات کلیدی