حسینی در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز خبر داد
رشد ۸۲ برابری فراگیر سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر روند فراگیر سازی دانش آموزان با نیازهای ویژه ۸۲ برابر افزایش پیدا کرده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست شورای معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش استان البرز گفت : مدیران در هر سطحی باید مشارکت جویانه، مشکلات را شناسایی و مشارکت جویانه تصمیم بگیرند، سعی کنیم با استفاده از منابع وفرصتها راهکار ارائه بدهیم.
دکتر حسینی با بیان اینکه در آموزش و پرورش باید به خلق ثروت فکر کنیم، تصریح کرد: چون آموزش و پرورش دراین زمینه کم انگاری دارد و باید با تصمیم سازی ها ، منابع را درست مدیریت کرده و از ظرفیتهای موجود، خلق ثروت کنیم.
وی با اشاره به تدوین سند سی هشت نود و هشت، در نشست روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور، گفت: باید با رویکرد تحقق پذیری و با توجه به امکانات موجود، راهکار ارائه کنیم.
حسینی افزود: همچنین در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان:برای مداخله بهنگام در دوره های کودکی برنامه داریم، زیرا شناسایی دانش آموزان در سنین طلایی رشد، منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی می شود.
وی با اشاره به این مطلب که برنامه های آموزش و پرورش باید به سوی تامین امنیت پیش برود، بیان داشت: برای ارزیابی وضعیت نیروی انسانی مناطق طرح آمایش سرزمینی نیروی انسانی، در دستور کار قرار دارد.