به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش استثنايي مرکزی:
آغاز فعاليت پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه
فعاليت پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه استان مرکزي از نيمه دوم تيرماه با حضور 90 نفر از دانش آموزان با نيازهاي ويژه آغاز گرديد.

فعاليت پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه استان مرکزي از نيمه دوم تيرماه با حضور 90 نفر از دانش آموزان با نيازهاي ويژه آغاز گرديد.
به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش استثنايي استان مرکزي پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت در شهر هاي اراک و ساوه در حال فعاليت مي باشند.
عسکري رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان مرکزي ضمن اشاره به تأثير برنامه هاي تکميلي اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه در بهبود روابط اجتماعي و ارتقاء مشارکت آنان در جامعه گفت : بالا بردن کيفيت برنامه هاي اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه بايد مورد توجه مسئولين نظام آموزشي قرار گيرد. وي از مسئولين خواست به تشکيل پايگاه هاي تابستاني اوقات فراغت دانش آموزان با نيازهاي ويژه به صورت رايگان توجه کنند.
عسکري بيان کرد: يکي ازعواملي تأثيرگذاربر حضور دانش آموزان با نيازهاي ويژه در پايگاه هاي تابستاني هزينه هاي مربوط به اياب و ذهاب مي باشد که در صورت توجه خاص مسئولين به اين حوزه، استقبال دانش آموزان و خانواده ها از اين کلاس ها با افزايش چشمگيري مواجه خواهد شد.
گفتني است در مجموع 18 نفر مربي و عوامل اجرايي با برگزاري کلاس هاي فرهنگي، هنري و ورزشي در سه پايگاه تابستاني مشغول به فعاليت مي باشند.