رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل:
برنامه گروههای درسی، بايد منجر به بالا رفتن سطح کیفی آموزش در مدارس شود
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل، سرگروه های درسی را به تلاش هرچه بیشتر در راستای کیفیت بخشی به برنامه ها و فعالیت های آموزشی در مدارس استثنایی فرا خواند.

630.mp3
برنامه گروههای درسی، بايد منجر به بالا رفتن سطح کیفی آموزش در مدارس شود
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمد شفایی در جلسه انتخابات سرگروه های درسی منتخب مدارس استثنایی ضمن تقدیراز فعالیت های انجام گرفته در سنوات گذشته، گفت: شایسته است برنامه ها و فعالیت های گروه های درسی، طوری باشد که نهایتا منجر به خلق روش های نوین آموزشی و بالا رفتن سطح کیفی آموزش در مدارس شود.
در ادامه جلسه، کارشناس مسئول و کارشناسان آموزش، هر کدام به تشریح برنامه های حوزه خویش پرداخته و از سرگروه های درسی خواستند تا با تعامل بیشتر با کارشناسان، مطابق زمانبندی اعلام شده در شیوه نامه (گروه های آموزشی، پرورشی و توانبخشی) جلسات آموزشگاهی، منطقه ای و استانی را به صورت منظم و کیفی برگزار نموده و نتیجه گزارش فعالیت ها را جهت ارائه به سازمان استثنایی کشور، در موعد مقرر به این اداره ارسال نمایند.
در پایان ضمن رأی گیری، سرگروه های استانی در هریک از گروه های کم توان ذهنی، گروه آسیب دیده شنوایی، بینایی، جسمی-حرکتی، اختلالات یادگیری، آموزش تلفیقی و حوزه توانبخشی استان، انتخاب شده و هماهنگی های لازم برای شروع فعالیت گروه ها بعمل آمد.
اعضاء سرگروه های درسی مدارس استثنایی استان:
ابتدائی گروه ویژه ذهنی: رویا قربانی، حیدر فتح نژاد
گروه چند معلولیتی و جسمی حرکتی: رحمان عزیزی
متوسطه پیش حرفه ای: مریم یوسف زاده
توان بخشی: فرانک مداحی
متوسطه حرفه ای: رقیه طاهری
مشکلات ویژه یادگیری: خدیجه فرید
گروه آسیب دیده بینایی: هاجر مقدم نیا
گروه آسیب دیده شنوایی: زهرا بهرامی