برگزاری چهارمین جلسه سرگروههای آموزشی استثنایی استان اردبیل
چهارمین جلسه سرگروه های آموزشی منتخب استانی و سرگروه های درسی شهر اردبیل با حضور رییس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمد شفائی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل با اشاره بر اهمیت و تاثیر جلسات سرگروه ها بر ارتقاء سطح کیفی آموزشی، تصریح کرد: که سرگروه های آموزشی و توانبخشی به منزله اتاق فکر عمل بوده و با ایجاد تعامل در بین معلمان و انجام بازدید از کلاس های درسی، می توانند بر روند برنامه ها و فعالیت های آموزشی معلمان انسجام بیشتری ببخشند.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل در ادامه از سرگروه های استانی خواست که تمامی همکاران آموزشی و توانبخشی مدارس سعی کنند در نظرسنجی سامانه ای مربوط به محتواهای آموزشی و الکترونیکی مندرج در پورتال سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور شرکت نموده و نظرات و پیشنهادی های خود را ثبت نمایند.
در ادامه جلسه، سرگروه های آموزشی به تفکیک گروه های مختلف آموزشی، ضمن بررسی موضوعات و محورهای مربوط به حوزه فعالیت خود، برخی ایرادات موجود در محتوای کتب درسی، چالش ها، مشکلات و انتظارات معلمان را بیان کردند.