به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت:
تجلیل از 67 معلم پژوهنده مدارس استثنایی شهر تهران
آیین تجلیل از 67 معلم پژوهنده برتر مدارس استثنایی شهر تهران انجام شد.

5558.mp3
تجلیل از 67 معلم پژوهنده مدارس استثنایی شهر تهران
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش پروش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، آیین تجلیل از معلمان پژوهنده برتر مدارس استثنایی با حضور شهناز کریمی رییس اداره، سحرکرمی معاون آموزشی و پژوهشی، حمید خیشه معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی، جمعی از مدیران مدارس، همکاران و دانش آموزان پژوهشگر برتر استانی و منطقه ای در سالن شهید محبی برگزار شد .
کریمی رئیس اداره ضمن اعلام این خبر به همکاران پر تلاش که در این عرصه موفقیت های کسب کردند افزود: هدف آموزش انباشتن ذهن دانش آموزان از معلومات نیست بلکه هدف این است که یادگیرنده به تفکر منطقی دست یافته و روحی جستجو گر بیابد، اگر در مدرسه « چگونه پژوهیدن » به درستی به کودکان آموزش داده شود و به آنها طعم تفکر از راه شنیدن و دیدن دقیق اطراف خود ، چشانده شود بی شک اتفاق مبارکی را در آنان بوجود آورده و حس پژوهشگری در آنان متولد می شود .
وی توضیح داد : با توجه به شعار هفته پژوهش، تفکر کنیم که چگونه می توانیم فرهنگ پژوهشگری را در مدارس توسعه دهیم. پژوهش یک روند هوشیارانه و سازمان یافته برای بازنگری پدیده ها و رفتارهاست، از آنجا که جهان با سرعتی وصف ناشدنی به سوی پیشرفت و تکنولوژی گام بر می دارد لزوم وجود پژوهش و پژوهشگری بیش از پیش احساس می شود .
رئیس اداره در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین از تلاش ها و ایثارگری های همکاران توانمند در آموزش و پرورش استثنایی به ویژه در دوران کرونا و آموزش های مجازی که خود نیازمند پژوهش ها و تلاش های فراوانی می باشد تقدیر و تشکر نمودند .
در ادامه این مراسم همگام با اجرای برنامه های متنوع ، چند تن از پژوهشگران برتر همکار و دانش آموز ، قسمت هایی از طرح های خود را ارائه دادند.
در پایان از 42 همکار برترمنتخب درس پژوهی ، 7 معلم برتر منتخب اقدام پژوهی و 18 همکار فعال در زمینه گفتمان سازی سند تحول، با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکرگردید .
کریمی رئیس اداره ضمن اعلام این خبر به همکاران پر تلاش که در این عرصه موفقیت های کسب کردند افزود: هدف آموزش انباشتن ذهن دانش آموزان از معلومات نیست بلکه هدف این است که یادگیرنده به تفکر منطقی دست یافته و روحی جستجو گر بیابد، اگر در مدرسه « چگونه پژوهیدن » به درستی به کودکان آموزش داده شود و به آنها طعم تفکر از راه شنیدن و دیدن دقیق اطراف خود ، چشانده شود بی شک اتفاق مبارکی را در آنان بوجود آورده و حس پژوهشگری در آنان متولد می شود .
وی توضیح داد : با توجه به شعار هفته پژوهش، تفکر کنیم که چگونه می توانیم فرهنگ پژوهشگری را در مدارس توسعه دهیم. پژوهش یک روند هوشیارانه و سازمان یافته برای بازنگری پدیده ها و رفتارهاست، از آنجا که جهان با سرعتی وصف ناشدنی به سوی پیشرفت و تکنولوژی گام بر می دارد لزوم وجود پژوهش و پژوهشگری بیش از پیش احساس می شود .
رئیس اداره در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین از تلاش ها و ایثارگری های همکاران توانمند در آموزش و پرورش استثنایی به ویژه در دوران کرونا و آموزش های مجازی که خود نیازمند پژوهش ها و تلاش های فراوانی می باشد تقدیر و تشکر نمودند .
در ادامه این مراسم همگام با اجرای برنامه های متنوع ، چند تن از پژوهشگران برتر همکار و دانش آموز ، قسمت هایی از طرح های خود را ارائه دادند.
در پایان از 42 همکار برترمنتخب درس پژوهی ، 7 معلم برتر منتخب اقدام پژوهی و 18 همکار فعال در زمینه گفتمان سازی سند تحول، با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکرگردید .
نظر دهید