جلسه بررسی مراحل انجام فعالیت های مختلف در حوزه تدوین پروتکل مشکلات ویژه یادگیری با حضور مدير آموزشي سازمان در مشهد برگزار شد
جلسه بررسی مراحل انجام فعالیت های مختلف در حوزه تدوین پروتکل مشکلات ویژه یادگیری(خواندن، املا، دقت، ریاضی، دستخط و یکپارچگی حسی حرکتی) با حضور مدیر آموزشی سازمان سرکار خانم عزیزی و کارشناس دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری سازمان اموزش و پرورش استثنایی کشور در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی برگزار گردید.

در این جلسه رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن خیر مقدم به همکاران محترم به ویژه مهمانان عزیز از سازمان گزارشی مختصر و در عین حال جامع از تاریخچه شکل گیری مراکز مشکلات ویژه یادگیری در استان و تعداد مراکز و فعالیت های انجام شده در این حوزه ارائه داد و ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های شایسته ریاست محترم سازمان -جناب آقای دکتر قدمی-و همکاران ساعی ایشان از تلاش های ارزنده جناب اقای دکتر برجی کارشناس این حوزه در خراسان رضوی که با جدیت و همتی والا در راستای ارتقای کیفیت علمی آموزشی این مراکز حرکت می کند تشکر و قدردانی نمود و از زحمات کارشناسان قبلی این حوزه و فعالیت های ارزشمند کارگروه تدوین پروتکل مشکلات ویژه یادگیری نیز به نیکی و ستایش یاد کرد
در ادامه هر یک از همکاران حاضر در جلسه به اختصار گزارشی از حوزه تخصصی فعالیت مربوط به خود ارائه نمودند و تاریخچه ای از آغاز شکل گیری کارگروه پروتکل مشکلات ویژه یادگیری و پیگیری امور مربوط به این مهم در استان به عنوان دبیرخانه کشوری پروتکل ارائه گردید و فعالیت های مختلف در حوزه تدوین پروتکل مشکلات ویژه یادگیری خواندن، املا، دقت، ریاضی، دستخط و یکپارچگی حسی حرکتی توسط مجریان امر بیان گردید . سپس سرکار خانم عزیزی و سرکار خانم محمودپور ضمن تشکر از همکاران مجموعه نکات و راهکارهایی جهت پیشرفت بهتر کار بیان فرمودند.
در پایان دکتر برجی کارشناس دانش آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری اداره ضمن جمع بندی جلسه پیشنهادهای لازم را جهت تقویت و تسریع حرکت علمی پروتکل بیان نمود