لیست اخبار صفحه :129
آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان در سال ۱۴۰۱
با حضور علی ممبینی انجام شد:

آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان در سال ۱۴۰۱

دوره آموزشی و توجیهی نیروهای پایگاه های سنجش شهرستان های استان خوزستان در محل سالن اجتماعات مدارس رودکی،یگانه، ذوالفقاری و طلوع اهواز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

طرح سنجش سلامت نوآموزان قزوینی در ۲۰ پایگاه اجرا می‌شود / اختلالات بینایی شایع‌ترین مشکل نوآموزان
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین:

طرح سنجش سلامت نوآموزان قزوینی در ۲۰ پایگاه اجرا می‌شود / اختلالات بینایی شایع‌ترین مشکل نوآموزان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: برای انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان ۲۰ پایگاه ثابت و سیار اولیه در کل مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌ها و بخش‌ها و همچنین یک پایگاه تخصصی در مرکز استان قزوین پیش‌بینی شده است.

بیش از ۴۵ هزار نوآموز در سطح استان، سنجش می شوند
معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان:

بیش از ۴۵ هزار نوآموز در سطح استان، سنجش می شوند

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان از آمادگی استان برای سنجش بیش از ۴۵ هزار نوآموز برای سال تحصیلی جدید، خبر داد.

آغاز طرح سنجش اولی ها از اول تیرماه 1401
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛

آغاز طرح سنجش اولی ها از اول تیرماه 1401

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز پس از اتمام سنجش بدو ورود، در صورت وجود شرایط بهداشتی بیماری کرونا از اول مهرماه آغاز خواهد شد.

ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهم‌ترین رکن برنامه تحولی نظام آموزش و پرورش استثنایی
دکتر طریفی حسینی در دیدار با مدیران مدارس استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد؛

ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهم‌ترین رکن برنامه تحولی نظام آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار صمیمانه با مدیران مدارس استثنایی خراسان رضوی گفت: ارتقای مدیریت آموزشگاهی مهم ترین رکن برنامه تحولی نظام آموزش و پرورش استثنایی است.

آموزش و پرورش استثنایی نمادی از عدالت آموزشی است
دکتر طریفی حسینی؛

آموزش و پرورش استثنایی نمادی از عدالت آموزشی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و استثنایی در گردهمایی مشترک جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و معاونین مشارکت‌های مردمی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سراسر کشور که در مجتمع آموزشی، فرهنگی و توان‌بخشی امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد، گفت: جذب و پوشش تحصیلی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نمادی از عدالت آموزشی است.