8 جلد مناسب سازی کتب درسی دانش آموزان دارای معلولیت جسمی- حرکتی در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در روز جهانی معلولین رونمایی شد

به گزارش معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان، محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی اعلام کرد، هدفها و برنامه های آموزشی کودکان و دانش آموزان جسمی-حرکتی شبیه هدفها و برنامه هایی است که برای کودکان عادی اجرا می شود. با توجه به اینکه این گروه از دانش آموزان از کتابهای عادی در آموزش استفاده می نمایند لذا نیاز به مناسب سازی کتب و تدوین مکمل های راهنما برای این گروه وجود دارد. بینایی کارشناس مسوول برنامه ریزی درسی افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی معاونت اعلام کرد، با انتخاب وهمکاری افراد صاحب نظر در دروس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و بررسی كتابهاي درسي آموزش و پرورش عادي در دوره های مختلف، با توجه به شرايط دانش آموزان دارای معلولیت جسمي-حركتي تهيه و تدوين راهنماي مکمل معلم و يا مناسب سازي انجام شد. راهنماهای تالیف شده جهت بهره برداری توسط معلمان گرامی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بارگذاری گردیده است.