اهداف، نشانه های تحقق و سطوح عملکرد ارزشیابی با رویکرد توصیفی مربوط به پایه اول دوره ابتدایی گروه دانش آموزان با کم توانی ذهنی قابل دریافت می باشد.

به پیوست اولین فایل اهداف، نشانه های تحقق و سطوح عملکرد ارزشیابی با رویکرد توصیفی مربوط به پایه اول دوره ابتدایی گروه دانش آموزان با کم توانی ذهنی ارسال می شود.
مقتضی است کارشناس محترم سنجش و ارزشیابی تحصیلی فایل ارسالی پیوست را در اختیار مدارس تحت پوشش قرار داده و بر نحوه ارائه به معلمان درمدارس مذکورنظارت داشته باشد.
رعایت نکات زیر توسط مدیران مدارس ضروری است:
1- مدیران محترم مدارس فایل پیوست را به تعداد معلمان پایه اول ( کتاب های جلد 1، جلد2 و جلد 3)گروه دانش آموزان با کم توانی ذهنی چاپ و صحافی نموده و در اختیار آنان قرار دهند.
2- معلمان محترم در تدریس و ارزشیابی دانش آموزان به اهداف ارزشیابی تدوین شده توجه لازم را مبذول نمایند.
3- لازم به ذکر است فایل پایه ها و گروه های دیگر به مرور ارائه خواهد شد.
4- اهداف تدوین شده، اهدافی است که در سامانه ارزشیابی توصیفی (سناد) بارگذاری می شود و در نوبت های اول و دوم مورد ارزشیابی قرار می گیرد.
فایل پیوست را می توانید از بخش سایرمحتوای آموزش- معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی - اهداف ارزشیابی با رویکرد دوره ابتدایی(دانش آموزان با نیازهای ویژه) - کم توان ذهنی دریافت کنید.