• انتشار: 1396/11/11 - 12:04
  • تعداد بازدید: 227
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون برنامه ريزي آموزشي و توانبخشي اعلام كرد:

تنظیم و تدوین چهار محتوای آموزشی براي دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری

معاون برنامه ريزي آموزشي و توانبخشي سازمان آموزش و پرورش استثنايي از تنظیم و تدوین چهار محتوای آموزشی براي دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری خبر داد.

736.mp3 تنظیم و تدوین چهار محتوای آموزشی براي دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری


محسن غفوريان در گفت و گو با روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي در خصوص  اجرای طرح  آزمایشی مداخله بهنگام نوآموزان با مشکلات  عمومی یادگیری (دیر آموز) اظهارداشت: دو مرحله آزمایشی طرح مداخله بهنگام نوآموزان با مشکلات عمومی یادگیری(دیرآموز) در تابستان سال 1395 و 1396 در 30 استان کشور با تحت پوشش قرار دادن 700 نوآموز در مرحله اول و 2000 نوآموز در مرحله دوم به صورت رایگان به اجرا رسيد.



وي افزود: با توجه براهمیت و ضرورت این مداخلات به عنوان یک برنامه ،معاونت برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور پیشنهاد تنظیم و تدوین چهار محتوای آموزشی و اجرای آزمایشی طرح را جهت ارائه خدمات متناسب بر نیاز نوآموزان پیش دبستانی با مشکلات عمومی یادگیری را در دستور کار قرار داد.



 



آزيتا محمودپور، رئیس گروه برنامه ریزی آموزشی و درسی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری در مورد نحوه تدوین اين محتواها گفت: کارگروهی متشکل از نیروهای متخصص به مطالعه تطبیقی در این زمینه پرداخته و مهارت های اساسی این گروه سنی را درنظر گرفته و مداخلات مبتنی بر نیاز را ارائه كردند.



وي گفت: با دریافت گزارش تحلیلی از اجرای آزمایشی طرح مداخله بهنگام به صورت کاملا رایگان در دو سال متوالی در مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری و مراکز پیش دبستانی و اثربخشی مطلوب و اندازه اثر مورد توجه این طرح ، این سازمان اقدام به چاپ و انتشار محتواها كرد که به زودی در اختیار وزارت متبوع قرار خواهد گرفت.



رئیس گروه برنامه ریزی آموزشی و درسی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری گفت:آموزش اين 4 محتوا به مربيان پيش دبستاني توسط نيروهاي آموزش ديده مراكز مشكلات يادگيري صورت مي پذيرد.


  • گروه خبری : اسلایدر
  • کد خبر : 736
کلمات کلیدی