• انتشار: 1397/11/29 - 13:12
  • تعداد بازدید: 250
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

توجه به تفاوت های فردی یکی از مهم ترین شاخصه های آموزش و پرورش با کیفیت است

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: توجه به تفاوت های فردی یکی از مهم ترین شاخصه های آموزش و پرورش پویا و با کیفیت است.

1559.mp3 توجه به تفاوت های فردی یکی از مهم ترین شاخصه های آموزش و پرورش با کیفیت است

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، دكتر مجید قدمی در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی استان کرماناز شناسایی 65 هزار دانش آموز دیرآموز در کشور خبر داد.


وی اظهار کرد: 10 تا 15 درصد دانش آموزان دچار مشکلات ویژه یادگیری هستند توجه به مراکز مشکلات یادگیری ضروری و انکار ناپذیر در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش است.


دكتر قدمی خاطر نشان کرد: برنامه تلفیقی- فراگیر یک برنامه جهانی است و باید زمینه تحصیل دانش آموزان استثنایی دارای معلولیت های جسمی، شنوایی و بینایی در مدارس عادی در کنار سایر دانش آموزان فراهم شود.


رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با اشاره به تاکید پیامبر اسلام مبنی بر کشیدن طناب از خانه فردی نابینا تا مسجد گفت: دین اسلام همه جانبه است و پیامبر اسلام بنای مناسب سازی محیط در سالهای دور گذاشت.


دكتر مجید قدمی از تولید فیلم های آموزشی ویژه معلمان مدارس عادی در راستای توجه به تفاوت های فردی به ویژه دانش آموزان دیرآموز و تلفیقی خبر داد.


وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیشرفت کشور ما در شرایط کنونی قابل مقایسه با زمان قبل از آن نیست.


رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور قانون مدارس و رعایت نظم را از مهم ترین شاخصه های موفقیت مدیران مدارس دانست و تاکید کرد: در هر کجا که هستید خوب و علمی عمل کنید.


معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: شعار نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از محرومین است که توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش استثنایی در سال های اخیر در همین راستا بوده است.


مجید قدمی بر تدریس برنامه عملیاتی مدارس تاکید کرد و افزود: توانمند سازی و ایجاد مهارت ها در نیروی انسانی لازمه تحقق اهداف آموزش و توان بخشی است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1559
کلمات کلیدی