• انتشار: 1401/02/26 - 09:20
  • تعداد بازدید: 1327
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شیوه‌نامه نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان استثنایی ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ابلاغ شیوه‌نامه نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان استثنایی به استان‌ها خبر داد.

6048.mp3 شیوه‌نامه نحوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان استثنایی ابلاغ شد

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ اسماعیل برقی معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اعلام این خبر گفت: این شیوه‌نامه پیرو بخشنامه مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و در راستای برنامه‌ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان استثنایی در نوبت دوم سال تحصیلی 1401-1400 به استان‌ها ابلاغ‌شده است.

وی گفت: ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌‌ها باید قبل از شروع امتحانات نسبت به تشکیل ستاد امتحانات اداره آموزش و پرورش استثنایی اقدام نمایند و تمامی موارد مربوط به برگزاری پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش‌آموزان استثنایی در  همه دوره‌های تحصیلی  در این ستاد بررسی و پس از تدوین صورت‌ جلسه به امضا اعضا ستاد برسد.

معاون سازمان با بیان اینکه برگزاری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی نوبت دوم سال تحصیلی 1401-1400 در همه مقاطع تحصیلی استثنایی و در همه پایه‌ها و همچنین مراکز شبانه‌روزی صرفاً به‌صورت حضوری انجام می‌گیرد، گفت: تصمیم‌گیری در مورد بازه زمانی برگزاری امتحانات کتبی در مقاطع ابتدایی استثنایی، دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره کاردانش خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ بر عهده ستاد امتحانات اداره آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها است.

 شیوه‌نامه امتحانات دانش‌آموزان استثنایی را از اینجا دریافت کنید.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6048
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید