دکتر حسینی تاکید کرد؛
طرح تلفیقی فراگیر گامی در جهت ایجاد مدارس ترکیبی است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: طرح حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس عادی و در کنار سایر دانش آموزان یا طرح تلفیقی فراگیر گامی در جهت ایجاد مدارس ترکیبی است.
برگزاری شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با هدف تبیین و عملیاتی کردن سیاست های جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور
شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با هدف تبیین و عملیاتی کردن سیاست های جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در روز دوشنبه 14 مهرماه برگزار شد.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
راه اندازی 350 باشگاه بازنشستگان و طرح گنجینه مدیریتی دو برنامه تکریمی آموزش و پرورش استثنایی در حوزه بازنشستگان
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و دکتر احمد دلبری پزشک متخصص حوزه سالمندان و رئیس انجمن سالمندان ایران میز گفتگوی تخصصی با موضوع "سالخوردگی جمعیت در ایران فرصت یا تهدید" برگزار شد.
برگزاری پویش پرتوی از نور در مدارس مجازی با نیازهای ویژه کردستان
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش پرتوی از نور در مدارس با نیازهای ویژه کردستان خبر داد.
آموزش دانش آموزان استثنایی در دوران کرونا رها نشد/ راه اندازی نهضت آموزش زبان اشاره
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران درباره وضعیت آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه به ویژه کودکان ناشنوا در دوران کرونا گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد و آموزش با شیوع کرونا در فضای مجازی شروع شده است.
دکتر حسینی تاکید کرد؛
اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری دو کارکرد اصلی "شادنما"
با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، کمره ای معاون آموزش متوسطه، حسینی معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نمایندگان معاونت های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش نشست شورای سیاست گذاری شبکه " شاد نما" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد
دکتر حسینی خبر داد؛
انتشار دو مجموعه کتاب احکام ویژه دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با اعضای هیات مدیره موسسه خیریه توانبخشی و فرهنگی آوای علم و ایمان مهرورزان از مراحل پایانی چاپ دو مجموعه کتاب احکام دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه خبر داد.
از سوی دکتر حسینی صورت گرفت؛
ابلاغ شیوه نامه اجرایی طرح صد دبیرخانه، صد مدرسه
با امضای معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه اجرایی طرح صد دبیرخانه، صد مدرسه آموزش و پرورش استثنایی جهت اجرا به استان ها ابلاغ شد.
دکترحسینی تاکید کرد؛
فعالیت های ارزنده آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در برنامه سنجش، تولید محتوای الکترونیکی، پروژه مهر، شبکه شاد و برگزاری دوره های توانمند سازی
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای راهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استنشایی استان ها نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.
دکترحسینی مطرح کرد؛
تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی/ نوبت گیری بیش از 98.5 درصد نوآموزان در برنامه سنجش/ اصول سیزده گانه طراحی بسته تحولی توسعه جامع کمی و کیفی مراکز مشکلات ویژه یادگیری
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اعضای شورای راهبری و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استنشایی استان ها نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.