لیست اخبار صفحه :509
رییس اداره استثنایی استان:پیش بینی ارزیابی 31 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان وپیش دبستانی درطرح سنجش امسال
لرستان

رییس اداره استثنایی استان:پیش بینی ارزیابی 31 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان وپیش دبستانی درطرح سنجش امسال

پیش بینی می گردد در طرح سنجش که از روز شنبه یکم تیرماه با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان؛ رئیس آموزش وپرورش استثنایی لرستان و سایرمسئولین استانی آغاز شده است، 31 هزار نفر مورد ارزیابی قرار گیرند.

افتتاح پايگاه هاي غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان
گیلان

افتتاح پايگاه هاي غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان

رئيس اداره آموزش وپرورش استثنايي استان گيلان با همراهي كارشناسان اداره ضمن افتتاح پايگاه هاي غني سازي اوقات فراغت آموزشگاه هاي استثنايي استان گيلان از پايگاه غنی سازی اوقات فراغت مدرسه خزائلی رشت بازديد نمودند.

رییس اداره استثنایی استان: شیوه نامه تلفیقی- فراگیر ملاک کار در توسعه فراگیر سازی است.
خوزستان

رییس اداره استثنایی استان: شیوه نامه تلفیقی- فراگیر ملاک کار در توسعه فراگیر سازی است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی خوستان علی ممبینی در جلسه کمیته توسعه فراگیر سازی اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن تاکید بر اجرای دقیق شیوه نامه تلفیقی فراگیر بر تعیین 4 مدرسه پذیرا به صورت مدل جهت مناسب سازی تاکید کرد.

حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور و رقابت با دانش آموزان عادی
کسب رتبه چهارم کشوری در مسابقات احکام توسط دانش آموز اصفهانی

حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور و رقابت با دانش آموزان عادی

کسب رتبه چهارم رشته احکام در سی و هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور توسط علی مولایی

تولید پوستر آموزش جهت یابی و حرکت ویژه مدارس خاص و پذیرا گروه آسیب دیده بینایی سراسر کشور

تولید پوستر آموزش جهت یابی و حرکت ویژه مدارس خاص و پذیرا گروه آسیب دیده بینایی سراسر کشور

برای اولین بار از بهمن ماه 1397 تهیه و تولید پوسترهای آموزشی جهت استفاده معلمان و مدیران در مدارس ویژه و پذیرا ، اولیاء و دانشجویان در گروه برنامه ریزی درسی حسی – حرکتی معاونت آموزشی و توانبخشی سازمان کلید خورد.