• انتشار: 1398/08/28 - 15:29
  • تعداد بازدید: 242
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
گفتگوی دکتر سیدجواد حسینی با کارکنان اداره کل توسعه مدیریت

گفتگوی رئیس سازمان با کارکنان توسعه مدیریت

در روز دوشنبه مورخ 1398/8/27 رأس ساعت 13 (بعد از ظهر) رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی (دکتر سیدجواد حسینی) با کارکنان اداره کل توسعه مدیریت و پشتیبانی نشست صمیمانه ای داشتند.

2175.mp3 گفتگوی رئیس سازمان با کارکنان توسعه مدیریت


به گزارش خبرنگار اداره کل توسعه مدیریت و پشتیبانی؛ در روز دوشنبه مورخ 27/8/1398 رأس ساعت 13 (بعد از ظهر)  رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی (دکتر سیدجواد حسینی) با کارکنان اداره کل توسعه مدیریت و پشتیبانی نشست صمیمانه ای داشتند و به شرح ذیل ایراد سخن نمودند:


آقای دکتر حسینی در بخش آغازین؛ دانش آموزان استثنایی را فرشتگان آسمانی بر روی زمین دانسته و تأکید نمودند طبق فرموده امام خمینی (ره) کار برای دانش آموزان استثنایی مشابه کار برای شهداست. و در بخش دیگر آموزش و پرورش را لشکر بزرگ اقتصادی و خفته شمردند که بسیاری از مصارف این بخش قابل تولید در سیستم آموزش و پرورش می باشد .


ایشان هدف از تشکیل این جلسات را لازمه تسهیل فعالیت های سازمانی دانسته و تحقق درک مشترک سازمان شیشه ای و شفّاف را در گردهمایی ها و مذاکرات مفید می دانند . و در همین راستا نقش منابع انسانی را در کشورهای توسعه یافته 68 درصد و در کشورهای کمتر توسعه یافته 32 درصد مطرح نمودند. واحدهای سازمانی باید نیروی انسانی تحوّل خواه، با انگیزه و فعال داشته باشند و نقش نیروها را برجسته نمایند که لازمه کارایی بیش از پیش نیروها می باشد که ایجاد اینگونه تحوّل در ید قدرت اداره کل توسعه مدیریت و پشتیبانی می باشد. بنابراین رضایت مندی، سلامت سازمانی، نگهداشت سازمانی، انگیزش از فعالیت این واحد بوده و باید متناسب با شرح وظایف افراد اختیار به ایشان داد و نتیجه عملکردشان را مطالبه نمود .


رئیس سازمان از  زحمات کارکنان مالی و بودجه قدردانی کرده و تأکید نمودند این روند باید با سلامت پیش رود بگونه ای که ما قسم یاد کنیم بر اساس عدالت اقدام نموده و به هیچ عنوان از عدالت فاصله نگیریم.


درباره  نهضت روابط انسانی حاکم بر سازمان،  با ارجح دانستن بشارت، تکریم بر تحقیر و سریع الرضا بودن را مستلزم حل مشکلات دانسته و رمز موفقیت آموزش و پرورش را در کلید (یا علی مدد) مستتر می دانند به گونه ای که (مدد) آن را به عنوان مثلث یادگیری نام می برند که (م مغز و شناخت د دل و عاطفه د دست« عمل و اراده» ) پس با امداد از امیر مؤمنان با مغز ورزی و دل ورزی اندیشه و انگیزه را به دست ها می سپاریم و با قدرت دست در دست یکدیگر داده و میهن خویش را آباد خواهیم نمود.


 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 2175
کلمات کلیدی