دانشآموزان استثنایی از ۱۴ فروردین به مدرسه میروند
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشآموزان استثنایی هم مانند سایر گروههای دانشآموزی از ۱۴ فروردین به کلاس درس میروند.
پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت آغاز سال جدید
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی؛ فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را به همکاران، دانشآموزان و والدین آنها تبریک و تهنیت گفت.
بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد
صبح امروز با حضور حمیدزاده مشاور وزیر و مسئول قرارگاه آموزش و پرورش فناورانه، حبیبی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و سایر نمایندگان معاونت های وزارت آموزش و پروش "بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.
با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت؛
"افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان خاتم یزد"
با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی "مدرسه استثنایی شهرستان خاتم یزد" افتتاح شد.
رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی تاکید کرد؛
بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تقدیر از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح تاکید کرد: بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.
دکتر طریفی حسینی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی تاکید کرد؛
ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت با توانمندسازی، انگیزه بخشی و تفویض اختیار به مدیران مدارس
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: توانمندسازی، انگیزه بخشی و تفویض اختیار به مدیران مدارس، به ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می انجامد.
از سوی دکتر اسماعیل زارعی زوارکی ارائه شد؛
طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»
با حضور دکتر اسماعیل زارعی زوارکی استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی» در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.
معاون وزیر در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد؛
توسعه مهارتهای پژوهشگری در معلمان و دانشآموزان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که بهصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: توسعه مهارتهای پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویتهای برنامههای تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.
دکتر طریفی حسینی در نشست با رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار شد؛
جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه توسط سازمان نهضت سوادآموزی شد.