لیست اخبار صفحه :36
لزوم توجه نظام آموزشی به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

لزوم توجه نظام آموزشی به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با کارشناس مسئولان  و کارشناسان برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی استان‌ها، گفت: با توجه به این یکی از اهداف تاسیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی این است که دانش‌آموزان استثنایی پس از تحصیل به خودکفایی فردی، اجتماعی  و اقتصادی در جامعه برسند، بر همین اساس مهارت‌آموزی این دانش‌آموزان اهمیت بسیاری دارد.

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، پیش‌دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال ۱۴۰۱
از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت؛

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، پیش‌دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال ۱۴۰۱

از سوی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، دستورالعمل اجرایی برنامه سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، پیش‌دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

راهبرد کلی برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی تعامل و همکاری درون‌بخشی و بین‌بخشی است
دکتر طریفی حسینی تأکید کرد؛

راهبرد کلی برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی تعامل و همکاری درون‌بخشی و بین‌بخشی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سومین نشست شورای راهبری سازمان در سال جاری تأکید کرد: راهبرد کلی برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی تعامل و همکاری با آموزش و پرورش عادی و در کنار آن هماهنگی و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های همکار آموزش و پرورش استثنایی است.

نقش بالای معلمان در اجرای برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی
دکتر طریفی حسینی در دیدار صمیمانه با معلمان آموزشگاه سروش تأکید کرد؛

نقش بالای معلمان در اجرای برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار صمیمانه با معلمان آموزشگاه جسمی حرکتی سروش شهر تهران که به مناسبت هفته گرامیداشت معلم انجام شد، گفت: معلمان‌ به‌عنوان مهم‌ترین رکن نظام تعلیم‌وتربیت نقش مؤثری در اجرای برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی دارند.

نحوه تحصیل دانش‌آموزان دارای معلولیت در مدارس عادی
از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد؛

نحوه تحصیل دانش‌آموزان دارای معلولیت در مدارس عادی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اکنون ۲۰ هزار مدرسه پذیرا داریم و دانش‌آموزان دارای معلولیت جسمی و حرکتی، نابینایی و ناشنوایی می‌توانند در مدارس عادی حضور داشته باشند.

 «اسماعیل برقی»،سرپرست معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی،

«اسماعیل برقی»،سرپرست معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی «اسماعیل برقی»، سرپرست معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد.

«جهانگیر محمدی»، مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد
طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی،

«جهانگیر محمدی»، مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی «جهانگیر محمدی»، مشاور آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی شد.