رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی تاکید کرد؛
بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تقدیر از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح تاکید کرد: بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.
دکتر طریفی حسینی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی تاکید کرد؛
ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت با توانمندسازی، انگیزه بخشی و تفویض اختیار به مدیران مدارس
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: توانمندسازی، انگیزه بخشی و تفویض اختیار به مدیران مدارس، به ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می انجامد.
از سوی دکتر اسماعیل زارعی زوارکی ارائه شد؛
طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»
با حضور دکتر اسماعیل زارعی زوارکی استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی» در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.
معاون وزیر در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد؛
توسعه مهارتهای پژوهشگری در معلمان و دانشآموزان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که بهصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: توسعه مهارتهای پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویتهای برنامههای تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.
دکتر طریفی حسینی در نشست با رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار شد؛
جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه توسط سازمان نهضت سوادآموزی شد.
نشست رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی با همکاران حوزه ریاست، روابط عمومی و اموربینالملل
ظهر امروز نشست رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با همکاران حوزه ریاست روابط عمومی و امور بینالملل برای ارائه برنامهها و فعالیتهای این واحد برگزار شد.
از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد؛
اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در "سیزدهمین همایش بینالمللی علوم ورزشی" پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به تشریح اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای پرداخت.
دکتر طریفی حسینی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی کردستان تأکید کرد؛
ارتقای "مدیریت آموزشگاهی" مهمترین رکن و ستون تحول در برنامه تحولی "نظام آموزش و پرورش استثنایی" است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با مدیران مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان کردستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بهصورت مجازی برگزار شد، تأکید کرد: ارتقای "مدیریت آموزشگاهی" مهمترین رکن و ستون تحول در برنامه تحولی "نظام آموزش و پرورش استثنایی" است.