دیدار مدیر پرورشی و تربیت بدنی سازمان با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش
در نشستی با حضور دکتر ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دکتر کاشی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و حجابی، مدیر پرورشی و تربیت بدنی سازمان در خصوص همکاری های آینده رایزنی گردید.
با حضور مجازی رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی صورت گرفت؛
افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان
از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی، مدرسه استثنایی کودکان خورشید شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان خبر داد؛
آغاز برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور به صورت غیرحضوری
محمد حسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آغاز بیست و یکمین دوره مسابقات دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور در 18 رشته، گروه و جنسیت به میزبانی 5 استان و به صورت غیرحضوری خبر داد.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در نشست شورای راهبری سازمان تاکید کرد؛
حل چالشها از طریق کار جهادی و باتکیهبر دو عنصر «صدق» و «اخلاص»
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در شانزدهمین نشست شورای راهبری سازمان که با محوریت "بررسی چالشهای ادارات استثنایی استانها و ارائه راهکارهای عملیاتی" برگزار شد گفت: حل چالشها و مشکلات سازمانی از طریق کار جهادی و باتکیهبر دو عنصر «صدق» و «اخلاص» که از مهمترین عناصر مکتب شهید سلیمانی است امکانپذیر خواهد بود.
معاون وزیر در دیدار با مدیرکل شهرستان های استان تهران تاکید کرد؛
گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ظهر یکشنبه پس از بازدید از مدارس استثنایی شهر ری با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در دیدار با مدیر کل شهرستان های استان تهران گفت: گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بازدید از مدارس استثنایی شهر ری تاکید کرد؛
«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح یکشنبه به صورت سرزده از مدرسه اتیسم ترنم، مجتمع آموزشی ناشنوایان الهام و مجتمع نابینایان حضرت عبدالعظیم شهر ری بازدید بعمل آورد و در جمع معلمان این مدارس گفت: «مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش بویژه آموزش و پرورش استثنایی است.
به مناسبت روز تولد لوئی بریل خالق خط بریل؛
بی چشم داشت/ روایتی از یک روز بودن در کنار معلمان مدرسه نابینایان امید مشهد
به مناسبت روز تولد لوئی بریل خالق خط بریل؛روایتی از یک روز بودن در کنار معلمان مدرسه نابینایان امید مشهد
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛
سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم معارفه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور عطاران مشاور وزیر در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد گفت: سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود.