لیست اخبار صفحه :50
گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است
معاون وزیر در دیدار با مدیرکل شهرستان های استان تهران تاکید کرد؛

گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ظهر یکشنبه پس از بازدید از مدارس استثنایی شهر ری با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در دیدار با مدیر کل شهرستان های استان تهران گفت: گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است.

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بازدید از مدارس استثنایی شهر ری تاکید کرد؛

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح یکشنبه به صورت سرزده از مدرسه اتیسم ترنم، مجتمع آموزشی ناشنوایان الهام و مجتمع نابینایان حضرت عبدالعظیم شهر ری بازدید بعمل آورد و در جمع معلمان این مدارس گفت: «مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش بویژه آموزش و پرورش استثنایی است.

سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم معارفه  رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور عطاران مشاور وزیر در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد گفت: سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود.

اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود
دکتر حسینی در مراسم تودیع خود تاکید کرد؛

اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود

دکتر سید جواد حسینی رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تکریم خود که در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و با حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استان ها برگزار شد گفت: اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود.

تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی
با حضور عطاران مشاور وزیر در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد؛

تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی

با حضور عطاران مشاور وزیر آموزش و پرورش، پرسنل حوزه ستادی و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی مراسم تکریم سید جواد حسینی و معارفه حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

احصاء و چاره اندیشی مشکلات پیش روی سازمان و تدوین برنامه های تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین
دکتر طریفی حسینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان تاکید کرد؛

احصاء و چاره اندیشی مشکلات پیش روی سازمان و تدوین برنامه های تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین

" حمید طریفی حسینی" معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تکریم " سید جواد حسینی" رئیس سابق سازمان و معارفه خود گفت: احصا و چاره اندیشی مشکلات پیش روی سازمان و تدوین برنامه های تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین دو مسیر موازی است که سازمان آموزش و پرورش استثنایی پیش خواهد گرفت.