لیست اخبار صفحه :43
آغاز برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور به صورت غیرحضوری
معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان خبر داد؛

آغاز برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور به صورت غیرحضوری

محمد حسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان  آموزش و پرورش استثنایی از آغاز بیست و یکمین دوره مسابقات دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور در 18 رشته، گروه و جنسیت به میزبانی 5 استان و به صورت غیرحضوری  خبر داد.

حل چالش‌ها از طریق کار جهادی و باتکیه‌بر دو عنصر «صدق» و «اخلاص»
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نشست شورای راهبری سازمان تاکید کرد؛

حل چالش‌ها از طریق کار جهادی و باتکیه‌بر دو عنصر «صدق» و «اخلاص»

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در شانزدهمین نشست شورای راهبری سازمان که با محوریت "بررسی چالش‌های ادارات استثنایی استان‌ها و ارائه راهکارهای عملیاتی" برگزار شد گفت: حل چالش‌ها و مشکلات سازمانی از طریق کار جهادی و باتکیه‌بر دو عنصر «صدق» و «اخلاص» که از مهم‌ترین عناصر مکتب شهید سلیمانی است امکان‌پذیر خواهد بود.

گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است
معاون وزیر در دیدار با مدیرکل شهرستان های استان تهران تاکید کرد؛

گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ظهر یکشنبه پس از بازدید از مدارس استثنایی شهر ری با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و در دیدار با مدیر کل شهرستان های استان تهران گفت: گسترش رویکرد فراگیر سازی نیازمند مشارکت تمامی ادارات آموزش و پرورش عادی است.

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بازدید از مدارس استثنایی شهر ری تاکید کرد؛

«مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح یکشنبه به صورت سرزده از مدرسه اتیسم ترنم، مجتمع آموزشی ناشنوایان الهام و مجتمع نابینایان حضرت عبدالعظیم شهر ری بازدید بعمل آورد و در جمع معلمان این مدارس گفت: «مدرسه محوری، مردمی سازی و اجتماعی سازی نظام تعلیم و تربیت» رویکرد اصلی آموزش و پرورش بویژه آموزش و پرورش استثنایی است.

سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم معارفه  رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور عطاران مشاور وزیر در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد گفت: سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی نقشه راه آموزش و پرورش استثنایی خواهد بود.

اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود
دکتر حسینی در مراسم تودیع خود تاکید کرد؛

اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود

دکتر سید جواد حسینی رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تکریم خود که در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و با حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استان ها برگزار شد گفت: اجتماعی شدن سازمان، اجرایی سازی سند تحول و توسعه مشارکت ها از جمله رویکردهای آموزش و پرورش استثنایی در دو سال اخیر بود.

تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی
با حضور عطاران مشاور وزیر در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد؛

تکریم دکتر سید جواد حسینی و معارفه دکتر حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی

با حضور عطاران مشاور وزیر آموزش و پرورش، پرسنل حوزه ستادی و حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی مراسم تکریم سید جواد حسینی و معارفه حمید طریفی حسینی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.