رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور در مراسم یادبود مرحومه ثمینه باغچهبان:
مرحوم جبار باغچهبان و مرحومه ثمینهباغچهبان بخشی از هویت تعلیم و تربیت ما هستند
سالار قاسمی در مراسم یادبود مرحومه ثمینه باغچهبان که در مدرسه استثنایی باغچهبان برگزار شد، گفت: مرحوم جبار باغچهبان و مرحومه ثمینه باغچهبان بخشی از هویت تعلیم و تریت ما هستند که صدای بیصدایان شدند و دنیای سکوت آنها را شکستند.
یکصد و هشتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی منتشر شد
یکصد و هشتاد و هفتمین شماره نشریه تعلیم و تربیت استثنایی که مربوط به ماههای مرداد و شهریور سال 1404 میباشد، منتشر شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفتوگو با پانا:
تحصیل ۸۳ هزار دانشآموز استثنایی در ۱۸۰۰ واحد آموزشی/ تهیه محتواهای ویژه آموزشی برای دانشآموزان طیف اتیسم
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ برای ۸۳ هزار دانشآموز استثنایی خبر داد و با تشریح آمار طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، بر اجرای برنامههای تخصصی در حوزههای تربیتبدنی، هنری و حرفهآموزی تاکید کرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین بازگشایی متمرکز مدارس اسثنایی سراسر کشور:
آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی با شعار «هر تفاوت یک فرصت، در مسیر عدالت آموزشی» و حضور ۸۲ هزار دانشآموز
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تاکید بر نگاه عدالتمحور و ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس ویژه، از آغاز رسمی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ برای ۸۲ هزار دانشآموز با نیازهای ویژه در ۱۸۰۰ واحد آموزشی و ۸۰۰ مرکز جامع خبر داد و گفت: تفاوتها نه تهدید، بلکه فرصتهایی برای توانافزایی و شکوفایی استعدادهای این دانشآموزان هستند.
پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی 1404-1405
سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تشریح کرد؛
شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی کشور/ ویژگیهای مدیران موفق در مدارس استثنایی
سالار قاسمی معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست مجازی با مدیران مدارس استثنایی کشور که به مناسب فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید در بستر شبکه شاد برگزار شد، شش محور سند راهبردی و برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استثنایی و ویژگیهای مدیران موفق در مدارس استثنایی کشور را تشریح کرد.
دوره تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی آغاز شد
کارگاه تربیت مدرس میانی هوش مصنوعی به همت کارگروه هوش مصنوعی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه برگزار شد. این دوره با هدف توانمندسازی معلمان در استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی در آموزش و پرورش استثنایی طراحی شده است.
