لیست اخبار صفحه :118
روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند
روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد:

روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای گفت:مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند و توجه به دانش آموزان در مناطق کم جمعیت و محروم نشان دهنده نگاه مثبت مسئولین به این گروه از دانش آموزان است.

لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی
دکتر طریفی حسینی در دیدار با استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر بخواهیم فعالیتی ثمربخش در آموزش و پرورش رخ دهد باید به سمت فعالیت های بین بخشی و فرابخشی برویم.

لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
دکتر طریفی حسینی در جلسه با مدیران مدارس استثنایی شیراز تاکید کرد:

لزوم طراحی رشته های جدید متناسب با نیاز مشاغل آینده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: مدارس استثنایی با مدارس عادی هیچ تفاوتی ندارند و باید بتوانند از تمام ظرفیت ها و امکاناتی که برای سایر مدارس است، استفاده کنند

آموزش و پرورش محور توسعه است و دیگر دستگاه ها و مجموعه مدیریت شهری باید حول این محور قرار گیرند/ شرط لازم برای توسعه ی متوازن، توجه بیشتر به آموزش و پرورش است.
دکتر طریفی حسینی در دیدار با شهردار شیراز تاکید کرد:

آموزش و پرورش محور توسعه است و دیگر دستگاه ها و مجموعه مدیریت شهری باید حول این محور قرار گیرند/ شرط لازم برای توسعه ی متوازن، توجه بیشتر به آموزش و پرورش است.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: باید با پشتیبانی و حمایت سازمان های مختلف درجهت رفع نیاز های اولیه افراد معلول و استثنایی درجامعه تلاش کرد.

ضرورت راه اندازی حداقل یک مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در مناطق آموزشی فاقد این مراکز
دکتر طریفی حسینی درکارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی حداقل یک مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در مناطق آموزشی فاقد این مراکز

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به دنبال آن هستیم که در هر اداره آموزش و پرورش در سراسر کشور برای ارائه خدمات به دانش آموزان، یک مرکز اختلال یادگیری ایجاد شود.

105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد
مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین افتتاحیه استانی پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: 105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد.

۱۰۰ پایگاه کار سنجش سلامت نوآموزان را به عهده دارد
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس خبرداد:

۱۰۰ پایگاه کار سنجش سلامت نوآموزان را به عهده دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس گفت: ۱۰۰ پایگاه سنجش شامل ۶۵ پایگاه ثابت و ۳۵ پایگاه سیار است که از ۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد.

تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند
علی ممبینی در جلسه شورای اداری عنوان کرد:

تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با حضور کلیه همکاران اداری در سالن اجتماعات این اداره و با تلاوتی آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید.