لیست اخبار صفحه :20
تغذیه رایگان دانش آموزان در مدارس احیا می شود
معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

تغذیه رایگان دانش آموزان در مدارس احیا می شود

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد.

عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهر ایلام
در ابتدای سفر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به استان ایلام انجام شد:

عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهر ایلام

طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثایی کشور، در ابتدای سفر خود به ایلام، با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بررسی سیاست‌های روزآمدسازی، کیفیت‌بخشی و کارآمد سازی برنامه سنجش سلامت جسمانی ‏و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

بررسی سیاست‌های روزآمدسازی، کیفیت‌بخشی و کارآمد سازی برنامه سنجش سلامت جسمانی ‏و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستان

دکتر طریفی حسینی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ‏نوآموزان و دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ که باهدف ‏به‌روزرسانی و باز‎ ‎مهندسی در ابعاد، مؤلفه‌ها و فرایندهای اجرایی برنامه ملی سنجش و تقسیم‌کار ملی در ‏جهت افزایش کیفیت و کارآمدی این برنامه با حضور مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ‏سازمان بهزیستی و معاونت‌های مختلف وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد، پس از مروری بر تاریخچه ‏برنامه ملی سنجش و ارائه گزارشی در خصوص وضعیت اجرای برنامه ملی سنجش سال تحصیلی پیش رو و ‏نتایج به‌دست‌آمده از این برنامه برخی از مهم‌ترین کارکردها و ضرورت‌های اجرای برنامه ملی سنجش را ‏برشمرد.‏

معلمان استثنایی، صبورترین و بی‎نظیرترین معلمان هستند
وزیر آموزش و پرورش در دیدار روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور:

معلمان استثنایی، صبورترین و بی‎نظیرترین معلمان هستند

وزیر آموزش و پرورش در دیدار روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی سراسرکشور گفت: معلمان استثنایی، معلمانی بی‎نظیرند و آنها صبورترین معلمان هستند.

لزوم کاهش حجم کتاب‌های درسی و استفاده از دلالت‌های علوم شناختی در تدوین محتوا و برنامه‌های آموزشی و درسی در جهت تقویت قوای شناختی دانش آموزان و توسعه سرمایه شناختی کشور
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در جلسه کاری مشترک با رئیس و مدیران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور خواستار شد:

لزوم کاهش حجم کتاب‌های درسی و استفاده از دلالت‌های علوم شناختی در تدوین محتوا و برنامه‌های آموزشی و درسی در جهت تقویت قوای شناختی دانش آموزان و توسعه سرمایه شناختی کشور

با حضور رؤسای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی تعمیق تعاملات دو سازمان بررسی شد.