لیست اخبار صفحه :36
بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

صبح امروز با حضور حمیدزاده مشاور وزیر و مسئول قرارگاه آموزش و پرورش فناورانه، حبیبی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و هداوند معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی و سایر نمایندگان معاونت های وزارت آموزش و پروش "بیست و نهمین جلسه کمیته اجرایی شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش" در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

"افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان خاتم یزد"
با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صورت گرفت؛

"افتتاح مدرسه استثنایی شهرستان خاتم یزد"

با حضور ویدئو کنفرانسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی "مدرسه استثنایی شهرستان خاتم یزد" افتتاح شد.

بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است
رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی تاکید کرد؛

بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تقدیر از اعضای شورای پایگاه مقاوت بسیج شهید مفتح تاکید کرد: بسیج فقط تشکیلات نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است.

ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت با توانمندسازی، انگیزه بخشی و  تفویض اختیار به مدیران مدارس
دکتر طریفی حسینی در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی تاکید کرد؛

ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت با توانمندسازی، انگیزه بخشی و  تفویض اختیار به مدیران مدارس

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در  نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی  استان مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: توانمندسازی، انگیزه بخشی و  تفویض اختیار به مدیران مدارس، به ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می انجامد.

طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»
از سوی دکتر اسماعیل زارعی زوارکی ارائه شد؛

طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی»

با حضور  دکتر اسماعیل زارعی زوارکی استاد تمام گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی طرح پژوهشی «تدوین الگوی صلاحیت حرفه ای معلمان آموزش و پرورش استثنایی» در محل سالن کنفرانس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد.

توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه
معاون وزیر در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد؛

توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: توسعه مهارت‌های پژوهشگری در معلمان و دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله اولویت‌های برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش استثنایی است.

جذب و آموزش  بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان  با نیازهای ویژه
دکتر طریفی حسینی در نشست با رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار شد؛

جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خواستار جذب و آموزش بازماندگان از تحصیل و بزرگسالان با نیازهای ویژه توسط سازمان نهضت سوادآموزی شد.

اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه
از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تشریح شد؛

اهمیت ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه

معاون‌ وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در "سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی" پژوهشگاه تربیت‌بدنی و  علوم ورزشی وزارت علوم  به تشریح اهمیت  ساحت تربیت زیستی و بدنی برای دانش آموزان با نیازهای پرداخت.