بررسی نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی
با حضور معاون پشتیبانی سازمان در استان قم صورت گرفت؛

بررسی نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی

در سفر محرابی مقدم مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان قم نحوه اجرای مصوبه تفویض اختیار صدور احکام کارگزینی توسط ادارات استثنایی بررسی شد.

تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی
دکتر حسینی در اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد؛

تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات شطرنج کارکنان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و سالم از طریق اشاعه فعالیت های ورزشی امکان پذیر است.

استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در سال تحصیلی 1401-1400
از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ شد؛

استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در سال تحصیلی 1401-1400

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شیوه نامه « استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در شرایط همه گیری ویروس کرونا »، برای سال تحصیلی 1401-1400 را به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها ابلاغ کرد.

۱۱۹ هزار نفر از نوآموزان دارای "علائم شک برانگیز" هستند/ شناسایی ۲۲۰۰ کودکِ مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی/ احتمال ابتلای ۴۵۰ نوآموز به اتیسم
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد؛

۱۱۹ هزار نفر از نوآموزان دارای "علائم شک برانگیز" هستند/ شناسایی ۲۲۰۰ کودکِ مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی/ احتمال ابتلای ۴۵۰ نوآموز به اتیسم

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به علائم مشکوک کودکان در پایگاه‌های سنجش سلامت گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات شنوایی، ۵۲ هزار و ۱۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات بینایی،‌ دو هزار و ۲۰۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات جسمی حرکتی و همچنین ۴۵۰ نفر از کودکان مشکوک به مشکلات اتیسم تشخیص داده شده‌اند.

تمهیدات آموزش‌وپرورش استثنایی برای بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید
دکتر حسینی در نشست شورای معاونین سازمان تشریح کرد؛

تمهیدات آموزش‌وپرورش استثنایی برای بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس استثنایی در سال تحصیلی جدید

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان گفت: تدوین دستورالعمل مناسب‌سازی شده بازگشایی مدارس استثنایی، تدوین اطلس یادگیری و خدمات توان‌بخشی و افزایش دوبرابری اعتبار سرویس ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان استثنایی از جمله تمهیدات آموزش‌وپرورش استثنایی برای بازگشایی تدریجی و ترکیبی مدارس استثنایی است.

افتتاح دهمین مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و مشاوره‌ای کشور در  شهرستان بیرجند
با حضور معاون وزیر در استان خراسان جنوبی صورت گرفت؛

افتتاح دهمین مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و مشاوره‌ای کشور در شهرستان بیرجند

در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان خراسان جنوبی دهمین مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و مشاوره‌ای کشور ویژه دانش آموزان استثنایی در شهرستان بیرجند افتتاح شد.

نوبت گیری ۹۵ درصدی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان خراسان جنوبی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
دکتر حسینی در حاشیه بازدید از مدرسه استثنایی و پایگاه سنجش تدبیر بیرجند خبر داد؛

نوبت گیری ۹۵ درصدی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان خراسان جنوبی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به استان خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از مدرسه استثنایی و پایگاه سنجش تدبیر بیرجند در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ۹۵ درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان استان خراسان جنوبی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری شده اند که از این تعداد ۹۲ درصد ارزیابی شده اند.

افزایش کیفیت نظام یادگیری، عامل توسعه و رشد کشورها
دکتر حسینی در شورای معاونین استان خراسان جنوبی تاکید کرد؛

افزایش کیفیت نظام یادگیری، عامل توسعه و رشد کشورها

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با بیان اینکه زیست بوم کرونا موجب افت کیفیت نظام یاددهی و یادگیری شد گفت:افزایش کیفیت نظام یادگیری، عامل توسعه و رشد کشورها است.