لیست اخبار صفحه :25
استقرار نظام حکمرانی ورزشی مدرسه محور در سطوح ورزش تربیتی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی لازمه شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای ورزشی کشور است.

استقرار نظام حکمرانی ورزشی مدرسه محور در سطوح ورزش تربیتی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی لازمه شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای ورزشی کشور است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین بهره برداری همزمان از 35 فضای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استثنایی سراسر کشور لازمه شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای ورزشی را استقرار الگوی کارآمد حکمرانی ورزش دانش آموزی و داشتن یک برنامه فراگیر و راهبردی برای توسعه ورزش مدرسه محور با رویکرد ورزش تربیتی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی برشمرد.

تربیت نیروهای کارآمد، صالح و دارای مهارت ماموریت مهم وزارت آموزش و پرورش است
رئیس جمهور در «نظارت ستادی» وزارت آموزش و پرورش:

تربیت نیروهای کارآمد، صالح و دارای مهارت ماموریت مهم وزارت آموزش و پرورش است

رئیس جمهور با اشاره به لزوم راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت گفت: محیط‌های علمی و پژوهشی و دانشگاهی از جمله مکان‌های بسیار جذاب و دیدنی برای دانش‌آموزان است و نشان دادن پیشرفت‌ها، دستاوردها و افتخارات کشور به نسل نوجوان و جوان خنثی کننده اخبار منفی و القائات نادرست رسانه‌های خارجی به نسل امروز است.

نهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار شد.
با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور، معاونین سازمان و روسای ادارات آموزش‌وپرورش استثنایی کشور

نهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور برگزار شد.

نهمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور امروز دوشنبه 25 مهرماه با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور، معاونین سازمان، روسای ادارات آموزش‌وپرورش استثنایی کشور و مدیران و کارشناسان ستاد به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

معلمین آموزش و پرورش استثنایی علی‌رغم حس ایثار و از خودگذشتگی که دارند جزو متخصص‌ترین معلمان هستند
دکتر طریفی حسینی در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران شبکه یک صدا و سیما:

معلمین آموزش و پرورش استثنایی علی‌رغم حس ایثار و از خودگذشتگی که دارند جزو متخصص‌ترین معلمان هستند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور دکتر طریفی حسینی، به مناسبت روز جهانی نابینایان(عصای سفید) در این برنامه به صورت میهمان ویژه حضور یافتند.

باید متناسب سازی فضاهای عمومی در جامعه ویژه دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز تاکید کرد:

باید متناسب سازی فضاهای عمومی در جامعه ویژه دانش آموزان استثنایی مورد توجه قرار گیرد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با تاکید بر متناسب سازی فضاهای ویژه دانش آموزان استثنایی اظهار کرد: در این سازمان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان عادی با دانش آموزان با نیازهای ویژه قائل نیستیم، بلکه ارائه تسهیلات و آماده سازی زیرساخت‎های لازم برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مورد توجه است.