رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفر به استان ایلام:
مجاهدت معلمان جلوه ای از ایثار و فداکاری است
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامهی سفر خود به استان ایلام از نمایشگاه دفاع مقدس که در مدرسهی استثنایی امید آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی برگزار شد بازدید و به بیان سخنانی پرداخت.
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت:
ادای احترام به مقام شامخ دانش آموز شهید عباس رستمی
معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین، با حضور در منزل خانوادهی دانش آموز شهید عباس رستمی به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام:
تغذیه رایگان دانش آموزان در مدارس احیا می شود
حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای سفر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به استان ایلام انجام شد:
عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهر ایلام
طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثایی کشور، در ابتدای سفر خود به ایلام، با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
اقدام بزرگ خیر نیک اندیش مدرسه ساز در شهرستان دماوند
وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص رتبهبندی معلمان طرح مهرآفرین به دنبال این هستیم که راهی پیدا کنیم تا آنان همچون سایر همکاران از طرح رتبهبندی بهرهمند شوند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:
بررسی سیاستهای روزآمدسازی، کیفیتبخشی و کارآمد سازی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان و پیشدبستان
دکتر طریفی حسینی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان و دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیشدبستانی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ که باهدف بهروزرسانی و باز مهندسی در ابعاد، مؤلفهها و فرایندهای اجرایی برنامه ملی سنجش و تقسیمکار ملی در جهت افزایش کیفیت و کارآمدی این برنامه با حضور مسئولین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهزیستی و معاونتهای مختلف وزارت آموزشوپرورش برگزار شد، پس از مروری بر تاریخچه برنامه ملی سنجش و ارائه گزارشی در خصوص وضعیت اجرای برنامه ملی سنجش سال تحصیلی پیش رو و نتایج بهدستآمده از این برنامه برخی از مهمترین کارکردها و ضرورتهای اجرای برنامه ملی سنجش را برشمرد.