ادای احترام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور به شهدای گمنام شهر ریگان
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در بدو ورود به شهر ریگان با حضور در مزار شهدای گمنام، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور:
اتاق بازی و یادگیری در مدرسه ناشنوایان فرزانه کرمان افتتاح شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی:
ساخت آینده کشور، مأموریت اصلی نظام تعلیموتربیت است.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور در گردهمایی مدیران و روسای آموزشوپرورش شهرستانها و مناطق استان کرمان گفت: ساخت آینده کشور، مأموریت اصلی نظام تعلیموتربیت است، طرح رتبهبندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.
ادای احترام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور به مقام شامخ شهدای کرمان
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی کشور به مقام شامخ شهدای کرمان ادای احترام کرد.
در مراسم ملی بزرگداشت هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش
کسب رتبه سوم کمیته پژوهشی برتر حوزه ستادی توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال 1400
میز گفتگوی تخصصی با موضوع طرح پژوهشی تولید محتوای علمی برنامه درسی تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی
معاونت برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نظر دارد میز گفتگوی تخصصی با موضوع طرح پژوهشی تولید محتوای علمی برنامه درسی تربیت بدنی دانش آموزان کم توان ذهنی با حضور دکتر علی کاشی عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در تاریخ سه شنبه 22 آذر ماه ساعت 10 صبح برگزار کند.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در همایش گرامیداشت روز جهانی معلولین:
حق تربیت و حق رشد و پیشرفت به عنوان حقوق اساسی افراد دارای معلولیت است.
طریفی حسینی با تأکید بر آموزشوپرورش استثنایی بهعنوان نماد عدالت تربیتی ابراز داشت: عدالت تربیتی سطوح مختلفی دارد که اولین سطح از این عدالت وجود و به رسمیت شناختن حق تربیت همه دانش آموزان است. ایشان با اشاره به قابلیت دسترسی همگانی بهعنوان دومین سطح از عدالت تربیتی از فراهم شدن دسترسی به آموزشوپرورش استثنایی در دورافتادهترین مناطق کشور و مناطق صعبالعبور خبر داد. وی در ادامه اعتدال، توازن و توجه به ساحتهای مختلف تربیتی را یکی دیگر از سطوح عدالت تربیتی نام برد و بر لزوم خلق موقعیتهای متنوع یاددهی و یادگیری جهت توجه به ساحتهای مختلف تربیتی تأکید کرد.