• انتشار: 1400/04/13 - 09:36
  • تعداد بازدید: 1011
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان:

آغاز به کار پایگاه های اوقات فراغت استان گیلان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان گفت: فعالیت پایگاه های اوقات فراغت تابستان در بستر فضای مجازی از اول تیرماه آغاز شده است.

4778.mp3 آغاز به کار پایگاه های اوقات فراغت استان گیلان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی گیلان، رقیه کریمی رئیس اداره استثنایی استان گیلان در این خصوص افزود:  پایگاههای اوقات فراغت با هدف کشف و هدایت استعداد دانش آموزان تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان استمرار فعالیتهای پرورشی فرهنگی و تربیت بدنی در حیطه‌های دینی، اجتماعی، مهارتی، ادبی و ورزشی انجام خواهد شد.

وی در ادامه  گفت: از ایام تابستان و اوقات فراغت تابستانی باید برای آماده‌ سازی دانش‌آموزان در زمینه های لازم به منظور تقویت و تامین سلامتی جسمانی و روانی اهتمام ویژه داشت و به آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در زمینه کار آفرینی دانش آموزان پرداخت  ایجاد فرصت آموزش مهارت های فردی و اجتماعی در سال جهش تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها و با شعار هر دانش آموز یک مهارت از اولویت های ما برای  این طرح می باشد.

شایان ذکر است با توجه به محدودیت های موجود ناشی از همه گیری بیماری کوید 19 این طرح در بستر آموزشی فضای شاد در مدارس با نیاز های ویژه استان از تاریخ 1/04/1400 لغایت 15/06/1400 برگزار می گردد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4778
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید