• انتشار: 1401/03/09 - 10:31
  • تعداد بازدید: 1051
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور علی ممبینی انجام شد:

آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان در سال ۱۴۰۱

دوره آموزشی و توجیهی نیروهای پایگاه های سنجش شهرستان های استان خوزستان در محل سالن اجتماعات مدارس رودکی،یگانه، ذوالفقاری و طلوع اهواز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

6164.mp3 آغاز دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی عوامل پایگاه های سنجش استان خوزستان در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، روز دوشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ دوره توجیهی و آموزش نیروهای پایگاه های سنجش استان خوزستان با حضور عوامل پایگاه‌های سنجش از سراسر استان شامل سرپرستان پایگاه ها، مراقبین بهداشت، نیروهای شنوایی سنج و بینایی سنج و آزمونگران آمادگی تحصیلی برگزار شد و تا ۱۱ خرداد طی سه روز ادامه خواهد داشت.

 در ابتدای این جلسه علی ممبینی ضمن تشریح اهمیت اجرای صحیح  طرح سنجش در شرایط کنونی جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و  تلاش در جهت حفظ سلامت دانش آموزان گفت: امسال در استان ۶۱ پایگاه فعال شهری و ۳ پایگاه عشایری خواهیم داشت .
 
وی گفت: امسال  برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان مطابق دستورالعمل سازمان  در سراسر کشور به صورت هماهنگ اجرا می‌شود و انتظار داریم حدود ۱۰۰ هزار نوآموز در این مرحله در زمینه‌های مختلف جسمی و ذهنی در دو مرحله غربالگری و تخصصی مورد ارزیابی قرار  بگیرند. 

ممبینی افزود: برای شروع فعالیت پایگاه های سنجش در استان  تاریخ ۲۳ خرداد در نظر گرفته شده که این پایگاه ها شروع به کار  خواهندکرد.

ممبینی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب استان در اجرای طرح سنجش در سال گذشته افزود: با اجرای طرح سنجش و بر اساس نتایج ارزیابی‌ها مشکلات احتمالی ذهنی، جسمی و رفتاری نوآموزان مشخص می گردد که در نتیجه موجب جای دهی درست در مدارس و کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  می‌شود .

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن قدردانی از نیروهای پایگاه های سنجش سلامت که در این شرایط ویژه احساس مسئولیت کرده و برای اجرای این طرح به کمک مجموعه آمده اند، ابراز امیدواری نمود با توکل به خدا و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال شاهد اجرای هرچه مطلوب تر این طرح در استان خوزستان باشیم.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه مدرسین مربوطه مباحث تخصصی خود را برای نیروها  ارائه کردند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6164
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید