• انتشار: 1399/11/13 - 22:21
  • تعداد بازدید: 1194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز طرح 100 مدرسه 100 دبیرخانه درآموزش وپرورش استثنایی لرستان

صبح امروز با حضور مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری و رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان لرستان جلسه توجیهی طرح 100مدرسه 100 دبیرخانه درمحل اتاق مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری برگزارشد.

3969.mp3 آغاز طرح 100 مدرسه 100 دبیرخانه درآموزش وپرورش استثنایی لرستان

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان، امیراسماعیلی رئیس آموزش وپرورش استثنایی لرستان با اعلام این خبر افزود : با هدف ارتقای توانمندی های دانش آموزان با نیازهای ویژه، استفاده متقابل از ظرفیت های دستگاه ها وآموزش وپرورش استثنایی استان و در راستای اجتماعی نمودن آموزش وپرورش استثنایی این طرح درآموزش وپرورش استثنایی استان آغاز می شود.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ا ظهارداشت : یکی از  بسته های تحولی سازمان آموزش وپرورش استثنایی افزایش توسعه مشارکتها است بدین معنا که آموزش وپرورش استثنایی علاوه براستفاده از ظزفیت  آموزش وپرورش  باسایردستگاه ها تعامل وارتباط داشته باشد تا از این منظر وبا استفاده ازظرفیت آنان  بتوانیم به اجتماعی شدن آموزش وپرورش استثنایی به نفع دانش آموزان با نیازهای ویژه گام برداریم.

اسماعیلی درادامه بیان داشت : طرح 100 مدرسه 100 دبیرخانه یک طرح کشوری است که دراستان ها  حداقل 5وحداکثر 10 مدرسه با 10 دستگاه اجرایی تفاهم نامه امضا خواهند کرد ومدارس منتخب  به عنوان دبیرخانه با همه ی مدارس استثنایی استان لینک خواهند بود ودرواقع پلی بین مدارس ودستگاههای اجرایی خواهند شد .درلرستان از حداکثر ظرفیت استفاده و 10 مدرسه برای این هدف انتخاب شده اند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی درادامه این جلسه به تبیین دستورالعمل طرح پرداخت و اظهارداشت : انتظار ان می رود که مدیرکل محترم اموراجتماعی وفرهنگی استانداری درحمایت از این طرح بپردازد و آموزش وپرورش استثنایی هم خود را  متعهد به اجرای مصوبات و تفاهم نامه های منعقده می داند.

درپایان جلسه مریم پورسرتیپ مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری ضمن قول مساعد همکاری همه جانبه با آموزش وپرورش استثنایی استان گفت :  هدف اصلی این طرح بالابردن فرهنگ مشارکت است باید که یک انسجام ووحدت رویه بین گروه اجرایی برنامه باشد ودقت شود این طرح به صورت کاربردی انجام شود ودرحد شعار نماند تا انشاالله شاهد آثار آن در آموزش وپرورش استثنایی استان باشیم.

مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری اذعان داشت :ما دستگاههای مربوطه را پای کارخواهیم آورد تا شاهد تغییرات  مثبت دردانش آموزان با نیازهای ویژه باشیم این دانش آموزان همانطور که از اسمشان پیداست ویژه وخاص هستند وبایستی آنها را خاص دید.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3969
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید