• انتشار: 1399/04/09 - 12:47
  • تعداد بازدید: 911
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
کهگیلویه و بویراحمد

آغاز فرایند نوبت گیری و انجام غربالگری در پایگاه های سنجش،

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل پدافند غیر عامل و دبیر ستاد مبارزه با کرونا جلسه ستاد سنجش استان برگزار شد.

3165.mp3 آغاز فرایند نوبت گیری و انجام غربالگری در پایگاه های سنجش،
آپاس نیوز به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان ،باحضور هادی زارع پور؛مدیر کل آموزش و پرورش استان / رئیس ستاد سنجش، عباس بهشتی روی ؛مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و دبیر ستاد مبارزه با کرونا و شهربانو بختیاری رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان / دبیر ستاد سنجش و سایر اعضای ستاد هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان به و ورود به دبستان ، اولین نشست ستاد استانی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان  برگزار گردید.

به منظور تمهید مقدمات و برنامه ریزی های لازم در راستای آغاز فرایند نوبت گیری و انجام غربالگری در پایگاه های سنجش،  یکشنبه 08/4/99 باحضور هادی زارع پور؛مدیر کل آموزش و پرورش استان / رئیس ستاد سنجش، عباس بهشتی روی ؛مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و دبیر ستاد مبارزه با کرونا و شهربانو بختیاری رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان / دبیر ستاد سنجش و سایر اعضای ستاد هماهنگی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان به و ورود به دبستان ، اولین نشست ستاد استانی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان  برگزار گردید.


در این جلسه هادی زارع پور، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای سنجش نوآموزان به عنوان پیش شرط ثبت نام پایه اولی ها، از کلیه اعضای ستاد سنجش خواست که برنامه ریزی لازم برای اجرای مطلوب این طرح در سراسر استان را انجام دهند.


عباس بهشتی روی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و دبیر ستاد مبارزه با کرونا نیز از طرح سنجش را یک رفراندوم بزرگ انسانی در استان یاد کرد و اشاره داشتند که تمامی تلاش ها در اجرای این طرح با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برنامه ریزی شود.


شهر بانو بختیاری نیز د ضمن ارائه گزارش کمی و کیفی از سنجش سال گذشته ( 1398 ) از اقدامات مهم ستاد سنجش برای شروع فعالیت پایگاه های سنجش گفتند.


بختیاری افزودند: کلیه کاربریهای مدیران مدارس ابتدایی استان تعریف و به ادارات آموزش و پرورش


در ادامه سایر اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر پرداخته و  ماحصل این گفتگوها مصوبات مهم و تاثیر گذار در جهت اجرای هرچه کیفی تر طرح سنجش بود

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3165
کلمات کلیدی