• انتشار: 1399/01/18 - 13:43
  • تعداد بازدید: 567
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
آذربایجان شرقی

آمادگی کامل مدارس استثنایی آذربایجان شرقی برای فعالیت در شبکه شاد

مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از حضور تمام مدارس استثنایی استان در شبکه مجازی شاد خبر داد.

2701.mp3 آمادگی کامل مدارس استثنایی آذربایجان شرقی برای فعالیت در شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از حضور تمام مدارس استثنایی استان در شبکه مجازی شاد خبر داد.


خوشبخت ضمن آرزوی سلامتی و آرامش در سال جدید، از زحمات معلمان و مدیران حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان در امر آموزشهای مجازی قدردانی کرد و گفت : با تأکید وزیر آموزش‌ و پرورش مبنی بر تداوم جریان آموزش، زیرساختی در مرکز فناوری اطلاعات تحت عنوان «شبکه اجتماعی شاد» طراحی و تهیه شد تا فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا کند.


وی ادامه داد : با اینکه در مدرسه مجازی دانش‌آموزان در خانه هستند و با ابزارهایی مانند موبایل، تبلت و لب تاپ در فضای مجازی از امکانات کلاس از جمله تدریس ، حضور و غیاب  و آزمون بهره مند می شوند اما کلاس‌ درس مجازی نیز مشابه کلاس درس حقیقی می باشد و فرصت جدیدی برای آموزش می باشد.


خوشبخت اذعان کرد: شبکه اجتماعی شاد یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش است که با هدف نظام مند سازی آموزش در فضای مجازی و آموزش های مستمر برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در کنار برنامه ریزی برای شروع دوباره فعالیت های مدرسه ای با ساز و کارهای ایمنی به صورت میان مدت طرح ریزی شده است.



رئیس اداره استثنایی استان اظهار کرد: با توجه به راه اندازی شبکه مجازی شاد جهت استمرار آموزش در شرایط سخت تعطیلی مدارس ، در استان آذربایجان شرقی در بخش آموزش ویژه، تمامی مدارس استثنایی در شبکه شاد حضور یافته فعالیتهای لازم برای شروع استفاده از این بستر فنی مجازی را به اتمام رسانده اند و آماده آغاز رسمی فعالیت این شبکه می باشند.


وی با اشاره به اینکه دستورالعمل و راهنمای شبکه اجتماعی شاد به موقع به مدارس استان ارسال شده بود ادامه داد: تمامی مدیران استان پیام رسان مورد نظر خود را که قدم نهایی فعالیتهای اولیه در این شبکه می باشد انتخاب کرده اند.


خوشبخت با تاکید بر اینکه شرایط فعلی ایجاد شده بوسیله این بیماری منحوس دوام چندانی نخواهد داشت و با صبر ، امید و درایت هموطنان از این بحران نیز به لطف خدا به سلامت عبور خواهیم کرد، ابراز امیدواری کرد : انشاله فرصت تعطیلی مدارس به سکوی پرتابی در جهت آغاز مدارس مجازی رسمی در کشورمان خواهد شد و قطعاً از این فرصت پیش رو به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد چرا که آموزش تعطیل نیست.




  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2701
کلمات کلیدی