• انتشار: 1398/12/21 - 15:32
  • تعداد بازدید: 487
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

آموزش در مدارس استثنایی ادامه دارد.

مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی نیز در حال فعالیت از طریق آموزشهای مجازی می باشند.

2648.mp3 آموزش در مدارس استثنایی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از آموزشهای مجازی در مدارس با نیازهای ویژه استان خبر داد.


خوشبخت در آخرین جلسه شورای اداری اداره استثنایی در جمع صمیمی با همکاران گفت : با توجه به تعطیلی مدارس بعلت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور ، مدارس با نیازهای ویژه نیز در حال فعالیت از طریق فضای مجازی هستند.



وی تصریح کرد با توجه به قطب بندی مدارس کشور ، استان آذربایجان شرقی نیز در قطب سه قرار گرفته و مدارس استان نیز بین کارشناسان اداره تقسیم بندی گشته تا به صورت روزانه بر فعالیت مدیران مدارس نظارت نمایند و گزارشهای مربوطه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال گردند.



وی اذعان کرد: با اینکه اکثر خانواده های این دانش آموزان متعلق به قشر محروم جامعه بوده و برخی از آنها بدلیل سکونت در روستا و کم سوادی والدین ، از امکانات فضای مجازی محروم می باشند ، اما تلاش معلمان ، دانش آموزان و والدین آنها در امر آموزش مجازی بسیار قابل تحسین است .



وی نبود محدودیت زمانی، افزایش خود کنترلی و مسئولیت پذیری برای آموزش و یادگیری ، استفاده مفید از رایانه و اینترنت را جزو حداقل مزایای مدارس مجازی عنوان کرد و گفت : هر رویدادی بهانه ای برای تغییر است و چه خوب است که از رویدادهای ناگوار نیز در جهت ارتقاء خود و جامعه بهره ببریم و تعطیلات کنونی نیز فرصت خوبی برای راه اندازی مدرسه مجازی می باشد.



گفتنی است مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی استان از زحمات همکار بازنشسته زینب قاسم پور کارشناس مسئول سابق گروه آموزش این اداره تقدیر و سپاسگزی ویژه نمود و قادر برزگری را بعنوان مسئول جدید آموزش معرفی نمود.


 





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2648
کلمات کلیدی