• انتشار: 1400/05/07 - 23:04
  • تعداد بازدید: 801
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی چهارمحال بختیاری درحاشیه اجلاس مدیران ورؤسای آموزش وپرورش؛

آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال بختیاری در زمینه پوشش تحصیلی "دانش‌آموزان با نیازهای ویژه" جزء استان‌های برتر است

رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی چهارمحال بختیاری درحاشیه اجلاس مدیران ورؤسای آموزش وپرورش کشور گفت: آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال بختیاری در زمینه پوشش تحصیلی "دانش‌آموزان با نیازهای ویژه" جزء استان‌های برتر است.

4885.mp3 آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال بختیاری در زمینه پوشش تحصیلی "دانش‌آموزان با نیازهای ویژه" جزء استان‌های برتر است

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش  استثنایی چهارمحال بختیاری، خداکرم حیدری با اعلام این خبر  افزود: اجرای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان چهارمحال وبختیاری با بکارگیری افراد متخصص در پایگاه های سنجش از عوامل مهم پوشش تحصیلی بالا در مدارس ابتدایی عادی و مدارس با نیازهای ویژه بوده است.

حیدری ادامه داد: جهت رفاه حال خانواده‌ها خصوصاً درمناطق محروم و همچنین جلوگیری از هرگونه ایاب‌وذهاب دانش‌آموزان و اولیا در شرایط کرونایی، تعداد نه پایگاه از چهارده پایگاه سنجش، به صورت سیار کار خود را از مناطق محروم برای سنجش نوآموزان آغاز کرده‌اند.

حیدری افزود: تاکنون 17000 نفر درسیستم سنجش نوآموزان نوبت‌گیری و از این تعداد 9500 نفر مورد ارزیابی‌های بینایی، شنوایی، گفتاری، هوشی و کنترل موارد بهداشتی قرارگرفته‌اند.

وی ادامه داد: کارگروه‌های تخصصی سنجش در نواحی و مناطق برای جایدهی صحیح نوآموزان درسیستم آموزشی از اقدامات مهمی بود که در راستای عدالت آموزشی انجام گرفته است.

حیدری در پایان بیان کرد: درحال حاضر تعداد 1260نفر دانش‌آموز بانیازهای ویژه در 50 مدرسه استثنایی و 1200 نفر دانش‌آموز در مراکز مشکلات ویژه یادگیری و مدارس عادی استان بصورت تلفیقی درحال تحصیل هستند.

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4885
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید