• انتشار: 1399/04/03 - 10:01
  • تعداد بازدید: 751
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
همدان

اجرای برنامه مداخله بهنگام طلایی برای کودکان طیف اتیسم

بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی همدان، همکاری و مشارکت نظام‌یافته مداخله بهنگام در ارتباط با کودکان طیف اتیسم در کلیه زمینه‌ها اجرایی خواهد شد.

3105.mp3 اجرای برنامه مداخله بهنگام طلایی برای کودکان طیف اتیسم

احمد قره‌خانی رییس اداره آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی همدان، همکاری و مشارکت نظام‌یافته در کلیه زمینه‌های ممکن با رویکرد بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود طرفین برابر مقررات جهت مداخله بهنگام و توانمندسازی خانواده‌های دارای کودک طیف اتیسم اجرایی خواهد شد.


وی افزود: از اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به ایجاد توسعه و تقویت همکاری به منظور انجام برنامه‌های مداخله‌ای، توانبخشی، دانش‌افزایی و درمانی، ارتقا سطح سلامت کودکان طیف اتیسم و ارتقا سطح اطلاعات دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها در زمینه سلامت و حقوق کودکان طیف اتیسم اشاره کرد.


قره‌خانی گفت: امید آن داریم با انجام تعهدات و تحقق اهداف این تفاهم‌نامه و  نیز استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی، بتوانیم گام مثبتی را در جهت کاهش مشکلات این کودکان برداریم.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3105
کلمات کلیدی