• انتشار: 1399/11/18 - 14:30
  • تعداد بازدید: 953
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیرو طرح اشتغالزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه؛

اختصاص زمین کشاورزی برای اشتغالزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط خیرین در استان مرکزی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از اختصاص زمین کشاورزی توسط تعدادی از خیرین شهر اراک برای اشتغالزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

3998.mp3 اختصاص زمین کشاورزی برای اشتغالزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه توسط خیرین در استان مرکزی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آمورش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از اختصاص زمین کشاورزی توسط تعدادی از خیرین شهر اراک برای اشتغالزایی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

"محمود عسکری" گفت: در زمینه اشتغالزایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه پس از فراغت از تحصیل پیشرفت هایی حاصل شده است، از جمله اختصاص زمینی به مساحت 500 متر جهت احداث گلخانه برای کاشت بذر و تولید نشا، همچنین زمینی به مساحت 2000متر جهت کاشت گیاهان دارویی توسط یکی از خیرین شهر اراک صورت گرفت.

وی افزود: تعدادی از دانش آموزان با نیازهای ویژه که دوران تحصیل را به پایان رسانیده اند برای اشتغال در این فضا شناسایی شده اند و به زودی در خصوص نحوه کار آموزش های لازم به این دانش آموزان داده خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خاطر نشان کرد: کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این کار توسط خیرین محترم فراهم شده است.

"محمود عسکری" ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در انجام این طرح سهیم بوده اند،یادآور شد در صورت موفقیت و پیشرفت این طرح خیرین محترم قول مساعدت و همکاری بیشتری را داده اند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3998
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید