• انتشار: 1400/02/14 - 12:22
  • تعداد بازدید: 943
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه همدان

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ملی اردوگاه کشوری دانش آموزان استثنایی در همدان خبر داد.

4453.mp3 اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت تکمیل اردوگاه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه همدان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ملی اردوگاه کشوری دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان اظهار کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان، ضرورت تکمیل این پروژه تبیین و مقرر شد، با تخصیص اعتبار ویژه روند تکمیل این پروژه تسریع شود.
وی افزود:  این پروژه در بهترین موقعیت آب وهوایی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با مناسب سازی های لازم برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در حال احداث است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه موافقت نامه تخصیص ۵ میلیارد تومان با سازمان برنامه و بودجه منعقد شده است تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه فرصت مناسبی برای فعالیت های فرهنگی دانش آموزان با نیازهای ویژه ایجاد خواهد شد.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 4453
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید