• انتشار: 1397/10/26 - 11:11
  • تعداد بازدید: 433
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ارائه خدمات آموزشی به سه‌هزار دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه تحقق عدالت آموزشی است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ارائه خدمات آموزشی به سه‌هزار دانش‌آموز در 141 مدرسه استثنایی و تلفیقی بر مبنای یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین یعنی بسط و توسعه عدالت آموزشی است.

1491.mp3 ارائه خدمات آموزشی به سه‌هزار دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه تحقق عدالت آموزشی است

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، موسی دادی‌زاده سرخایی اظهارداشت: توانمندی این دانش‌آموزان در افتخارآفرینی برای آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی شایسته تحسین است که این کارنامه پر افتخار، نشان از خودباوری و اعتماد به نفس این عزیزان برای حضور موثر و پویا در جامعه است.
وی افزود: سند تحول بنیادین به‌عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت در یکی از اصول خود به موضوع بسط و توسعه عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان تاکید دارد که بیانگر توجه ویژه آموزش و پرورش به نگاه یکسان به همه فرزندان این سرزمین است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به وجود 141 مدرسه استثنایی و تلفیقی در هرمزگان خاطرنشان کرد: در این مدارس سه‌هزار دانش‌آموز در 361 کلاس مشغول تحصیل هستند که نشان می‌دهد آموزش و پرورش خدمات آموزشی خود را بر مبنای سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان فراهم کرده است.
وی اضافه‌کرد: اگر چه یک سوم از مجموع دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه در بندرعباس مشغول تحصیل هستند اما خدمات آموزشی برای همه دانش‌آموزان در سراسر استان فراهم است و به مراکز روستایی نیز گسترش یافته است.
این مسؤول گفت: از مجموع آمار سه‌هزار نفری، 262 نفر دانش‌آموز امسال به مدارس استثنایی استان اضافه شده است که افزایش مشارکت بخش‌های مختلف جامعه از جمله خیرین نیکوکار برای فراهم‌سازی بهترین خدمات برای دانش‌آموزان این مدارس را می‌طلبد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 1491
کلمات کلیدی