• انتشار: 1400/06/09 - 08:28
  • تعداد بازدید: 862
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در هشتمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان با نیازهای ویژه در اولویت کارهای آموزش و پرورش استثنایی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، در هشتمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ به نمایندگی از روسای محترم ادارات آموزش و پرورش استثنایی استانها گزارشی را ارائه دادند.

5009.mp3 ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان با نیازهای ویژه در اولویت کارهای آموزش و پرورش استثنایی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی کردستان، رنجبر با اشاره به تفویض اختیار ادارات آموزش و پرورش استثنایی گفت:  اهمیت ارائه خدمات به دانش آموزان با نیاز ویژه و همچنین بروز مشکلات در حوزه نیروی انسانی متخصص، مشکل حقوق همکاران آموزش و پرورش استثنایی (سنوات ارفاقی و جابجایی صندوق) و مشکلات در توسعه و تجهیز مدارس و مراکز و امکانات توانبخشی و آموزشی ویژه ازچالش ها ومشکلات آموزش و پرورش استثنایی اشاره داشتند.
 
 وی اظهار داشت: تسریع و بهبود روند اعتبارات ابلاغی، نظارت دقیق بر هزینه‌ها، نظارت بر امور آموزشی، توانبخشی، پرورشی و ساماندهی نیروهای مدارس استثنایی، از اختیارات بیشتری برخوردارخواهند شد. را ازامتیازات تفویض اختیار نام بردند.
 
رنجبر در واکنش به کمبود نیرو در آموزش و پرورش استثنایی بیان داشت: با اختصاص 10 درصد نیروهای دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش استثنایی، باعث می‌شود کمبود نیرو هر چه سریعتر رفع شود،  که این اقدام از کارهای ارزشمند وزارت می باشد.
 
رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه درسامانه جدید سیدا، امکان ارزشیابی را ندارد؛ گفت: مشکلات ارزشیابی باعث مشکل در ارتقا پایه و همچنین عدم ارتقا پایه در بعضی از پایه ها ایجاد مشکل کتب درسی تعدادی از پایه ها شده است.
در پایان گفت: تخصیص اعتبار  برای نیروهای طرحی تخصصی توانبخشی، مشکلات زیادی از استان ها را حل خواهد کرد، که با تامین اعتبار آن تسریعی در نیروهای تخصصی در حوزه توانبخشی که کمک بزرگی به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی است.
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5009
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید