• انتشار: 1401/01/31 - 14:34
  • تعداد بازدید: 964
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه گزارش رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران در شورای آموزش وپرورش استان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گزارش سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی استان را ارائه کرد.

5929.mp3 ارائه گزارش رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران در شورای آموزش وپرورش استان

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران، در این جلسه دکتر دژن رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: در تبین شرایط و چالش های سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان به وضعیت اقتصادی خانواده، ضرورت حمایت از کودکان استثنایی ذیل اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین مصوب سال 1397، پراکندگی و گستردگی مناطق و شهرستان های استان تهران، کمبود اعتبارات مناطق آموزش و پرورش، ضرورت نقش حمایتی شهرداری ها جهت تامین خدمات به معلولین مستند به تبصره 1 ماده 5 قانون حمایت از معلولین اشاره کرد.

وی، دو پیشنهاد مطرح کرد: سرویس دهی همانند شهر تهران به شهرستانهای استان تهران تعمیم داده شود و همچنین تامین وسایل خدمات حمل و نقل توسط شهرداری های مناطق برای دانش آموزان استثنایی با نظارت انجمن اولیا و مربیان انجام شود.

منصوری استاندار تهران و رئیس شورای آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: فرمانداران مناطق موظف به پیگیری، تامین این هزینه ها با مساعدت و همکاری نهاد های شهری و شهرداری ها و بخش های مختلف همچون خیرین نیک اندیش، می باشند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5929
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید