• انتشار: 1402/05/01 - 12:26
  • تعداد بازدید: 431
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه گزارش ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی در گردهمایی روسای مناطق آموزش و پرورش خوزستان

7265.mp3 ارائه گزارش ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی در گردهمایی روسای مناطق آموزش و پرورش خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی امروز یکشنبه 1 مرداد جلسه گردهمایی مدیران و روئسای مناطق آموزش و پرورش استان برگزار گردید. 

در این جلسه که با حضور حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید، علی ممبینی ضمن تشکر از همکاری مناطق، به اهمیت طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی و آمار سنجش شده ها در سطح استان پرداخت. 

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به دانش آموزان جامانده از سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی افزود: ۲پایگاه سنجش هم اکنون در اهواز فعال و آماده خدمت رسانی به دانش آموزان می باشند. 

ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی در ادامه جلسه به جزییات طرح مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی اشاره کرد و از بازدید و انعقاد تفاهم نامه با تمامی مناطق در راستای تامین نیروی انسانی و تجهیز و بهسازی فضا تا پایان مرداد ماه خبر داد. 

علی ممبینی همچنین تصریح کرد: فرآیند اجرای جهش تحصیلی در محل پایگاه تخصصی جهش استان آغاز گردیده که دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی می توانند پس از انجام اقدامات لازم مطابق شیوه نامه در سامانه سیدا و سامانه سیرت نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی تا 5 مرداد ماه اقدام نمایند. 

لازم به ذکر است ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی در این جلسه با اشاره به ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی، خواستار پیگیری مناطق در خصوص جذب اعتبارات از شهرداری ها و دستگاههای اجرایی سطح مناطق شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,خوزستان
  • کد خبر : 7265
کلمات کلیدی
روابط عمومی  خوزستان

روابط عمومی خوزستان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید