• انتشار: 1400/05/04 - 08:20
  • تعداد بازدید: 1209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس آموزش وپرورش استثنایی لرستان خبرداد:

ارزیابی شایستگی حرکتی در پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان با بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نظرزاده خرم آباد از نزدیک درجریان روند ارزیابی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و شایستگی حرکتی نو آموزان بدو ورود به دبستان شهر خرم آباد قرار گرفت.

4870.mp3 ارزیابی شایستگی حرکتی در پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان، امیراسماعیلی رییس آموزش و پرورش استثنایی لرستان دربازدیداز پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان مدرسه نظرزاده خرم آباد با اعلام این خبر گفت : امسال همراه با سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان در مرکز استان به صورت آزمایشی غربالگری شایستگی حرکتی نو آموزان با همکاری معاونت تربیت بدنی وسلامت اداره هم انجام می گیرد. 

اسماعیلی افزود : داده های حاصل از ارزیابی شایستگی های حرکتی نو آموزان بدو ورود به دبستان می تواند به بهبود یکی از شاخصه های کودکی یعنی « تحرک وفعالیت بدنی » کمک زیادی نماید.

وی اظهار داشت : سنجش صلاحیت حرکتی یک برنامه بین بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی ومعاونت تربیت بدنی وسلامت است که برای اجرا خوب ودقیق آن ،نیازمند مشارکت همه جانبه همه‌ی عوامل دخیل در برنامه سنجش می باشد.

در ادامه این بازدید امیراسماعیلی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان از نزدیک روند ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و شایستگی حرکتی  نو آموزان بدو ورود به دبستان حاضرشده در پایگاه سنجش مدرسه استثنایی نظرزاده خرم آباد را بررسی نمود .

این مقام مسئول افزود : امسال به صورت آزمایشی ۵۰۰ نو آموز دختروپسر بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی شایستگی حرکتی دراستان قرار می گیرند.

در پایان رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن ابراز خرسندی از انجام ارزیابی نو آموزان بدو ورود به دبستان دراین پایگاه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و..‌ازعوامل اجرایی پایگاه تشکر نمود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4870
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید