• انتشار: 1398/01/31 - 14:29
  • تعداد بازدید: 472
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رييس اداره آموزش و پرورش استثنايي خوزستان اعلام كرد:

ارسال كمك هاي سازمان استثنايي براي دانش آموزان با نيازهاي ويژه در مناطق سيل زده

رييس اداره آموزش و پرورش استثنايي خوزستان با اعلام اينكه بیش از 600 دانش آموز با نیازهای ویژه خوزستانی درگیر سیلاب هستند گفت: بیش از 600 دانش آموز با نیاز های ویژه خوزستانی درگیر سیلاب هستند.

1719.mp3 ارسال كمك هاي سازمان استثنايي براي دانش آموزان با نيازهاي ويژه در مناطق سيل زده

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور، علی ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان درخصوص وضعيت خانواده هاي داراي دانش آموزان با نيازهاي ويژه در حادثه سيل اخير گفت: از ابتدای وقوع سیل در شهرهای مختلف استان به صورت مستمر پیگیر وضعیت دانش آموزان،خانواده ها و همکاران مجموعه استثنایی هستیم و با حضور در شهرهای سیل زده و مشاهده وضعیت و برآورد خسارت ها مقرر شد تمام توان خود را در جهت حمایت از انها به کار ببندیم. 


وي ضمن تشکر از روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها و همچنین همکاران سازمان استثنایی کشور گفت: رئیس سازمان استثنایی کشور به صورت مکرر پیگیر وضعیت دانش آموزان  و همکاران این مناطق هستند و این دلگرمی و حمایت عزم ما را برای خدمت رسانی و حمایت از این دانش آموزان آسیب دیده و خانواده های آنها بیشتر از پیش می‌کند.


همچنین بنابه تاکید ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی مقرر شد کمک های اهدایی مدارس استثنایی استان جمع اوری و در اختیار دانش آموزان سیل زده قرارگیرد. 


ممبینی ضمن اشاره به ادامه پدیده سیلاب در برخی شهرهای استان گفت : اگر بنا به تصمیم ستاد بحران اتمام سال تحصیلی در مناطق سیل زده اعلام شود تمام سعی ما بر این است که برای این مسئله چاره اندیشی کنیم و از  حالا برای سال تحصیلی جدید و در راستای جبران عقب ماندگی ها و کمبودها برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان برنامه ریزی کنیم.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1719
کلمات کلیدی