• انتشار: 1400/08/01 - 12:42
  • تعداد بازدید: 908
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
محمد کرمانی در جلسه مدیران مدارس استثنایی :

از اول آبان ماه فعالیت و آموزش حضوری مدارس توسعه می یابد

دومین جلسه مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان برگزار شد.

5286.mp3 از اول آبان ماه فعالیت و آموزش حضوری مدارس توسعه می یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، محمد کرمانی ضمن اشاره به ضرورت تسریع روند فعالیت های آموزش حضوری مدارس از ابتدای آبان ماه  ،بر برنامه ریزی در جهت تحقق این امر و اقناع سازی والدین تاکید نمود.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان واکسیناسیون همکاران و دانش آموزان 12 سال به بالا را در جهت ایجاد امنیت خاطر و سلامت دانش آموزان و همکاران ضروری دانست و از مدیران مدارس خواست تا در این خصوص پیگیری نمایند.                                                  

  وی ضمن اشاره به لزوم بهره گیره گیری ار فرصت ها و ظرفیت های سایر دستگاه ها و نهاد ها در جهت جلب همکاری و مشارکت آنان برای توسعه ، تجهیز و ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان با نیاز های ویژه ،خواستار تقویت ارتباط و تعامل مستمر با نهادهای مرتبط شد.
 سامانه جامع توانبخشی، پیگیری رفع مشکلات سنجش دانش آموزان،سرویس ایاب و ذهاب و ... از موضوعاتی دیگری بود که رییس اداره استثنایی استان مطرح نمود.
در ادامه حیدر قلیان، کارشناس مسئول آموزش نیز پیرامون  ثبت نام دانش آموزان ، فعالیت آموزشی مدارس و اطلس یادگیری مطالبی عنوان کرد.
گفتنی است این جلسه به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی (اسکای روم ) انجام شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5286
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید