• انتشار: 1400/07/06 - 12:46
  • تعداد بازدید: 847
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از دانش آموزان برگزیده مسابقات استانی فرهنگی هنری مدارس استثنایی لرستان تجلیل شد

از 45 دانش آموز برگزیده مسابقات استانی قرآن ،نماز وعترت و فرهنگی -هنری مدارس استثنایی استان لرستان باهدف بالابردن روحیه مشارکت پذیری، رشد و ترقی دانش آموزان با اهدا هدایایی تجلیل شد.

5161.mp3 از دانش آموزان برگزیده مسابقات استانی فرهنگی هنری مدارس استثنایی لرستان تجلیل شد

به گزارش  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان، امیراسماعیلی رئیس آموزش وپرورش استثنایی لرستان با اعلام این خبرگفت : در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآن و نماز باهدف پی بردن به مفاهیم قرانی و عمل به آن و کشف استعدادهای بالقوه دانش آموزان بانیازهای ویژه باتوجه به شیوه نامه برگزاری مسابقات طرح مشکات و کیمای هنر بارعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی با حضور 298 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه در فروردین ماه سال جاری درمدارس استثنایی استان برگزار گردید .

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود :  از این تعداد 99 نفر درمسابقات قرآن ،نماز وعترت و33 نفر درمسابقات فرهنگی –هنری به مرحله ی استانی راه یافتند و د رمرحله استانی با رعایت شیوه نامه وبه صورت مجازی مسابقات برگزار گردید که بعد از پایان کار داوری و ارزیابی مسابقات 33نفر در مسابقات قرآن ،عترت ونماز و 12نفر درمسابقات فرهنگی –هنری توانستند رتبه های برگزیده استانی را از آن خود کنند .

اسماعیلی بااشاره به اهمیت برگزاری مسابقات فرهنگی –هنری گفت : دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های خود با سایر دانش آموزان  نیز به رقابت می پردازند .

 وی درپایان اذعان داشت : 45نفر از دانش آموزان و 4 نفراز کارکنان برگزیده مسابقات استانی  به مسابقات  کشوری راه یافتند که هنوز نتایج این مسابقات اعلام نشده است و جهت بالابردن انگیزه وروحیه دانش آموزان وکارکنان  با اهدا هدایایی از نفرات  برگزیده مسابقات استانی تجلیل شد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5161
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید