• انتشار: 1400/10/26 - 12:18
  • تعداد بازدید: 954
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی خبر داد:

استان خراسان رضوی میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال غیر حضوری دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور

مهدی قاسمی پور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حراسان رضوی، از حضور120 دانش آموز، مربی و سرپرست جهت شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی غیر حضوری دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور خبر داد.

5649.mp3 استان خراسان رضوی میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات فوتسال غیر حضوری دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، قاسمی پور رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی بیان داشت:  این دوره از مسابقات ورزشی در 18 رشته، گروه و جنسیت به میزبانی استان های شهر تهران، البرز، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار می گردد.

وی گفت: اگر چه این مسابقات نمی تواند به اندازه مسابقات حضوری شور و هیجان لازم را بین دانش آموران ایجاد نمیاد ولی در شرایط کرونایی  بهترین جایگزین است تا گوشه ای از میل رقابت طلبی دانش آموزان را جبران نماید.

قاسمی پور توسعه ورزش دانش آموزان بانیازهای ویژه، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، پیشگیری از پیشرفت معلولیت و ایجاد شادابی و نشاط در بستر فعالیت های ورزشی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان  نمود و اظهار داشت: بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای سراسر کشور، در رشته های فوتسال ، بوچیا ، آمادگی جسمانی ، شطرنج ، طناب زنی و تنیس روی میز.برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی در رشته فوتسال دانش آموزان آسیب دیده شنوایی و بانیاز ویژه ذهنی میزبان این دوره از مسابقات می باشد  گفت: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده  در هر استان براساس فیلم های آموزشی  شرکت می کنند  و پس از زمان اعلام شده توسط استان خراسان رضوی، شرکت کنندگان تا یک ساعت برای ارسال فیلم به این استان زمان خواهند داشت.

شایان ذکر است مسابقات از 26 دیماه لغایت 6 بهمن ماه ادامه خواهد داشت  و استان خراسان رضوی در رشته فوتسال  در روزهای 29 و 30 دیماه  میزبان برگزاری این دوره از مسابقات خواهد بود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5649
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید